مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با اقامت حرفه ای واجد شرایط (با قرارداد) در کشور ایسلند

از ایران به ایسلند

توضیحات

اجازه اقامت ممکن است بر اساس کار تخصصی برای کارفرمایی که محل کار خود را در ایسلند ندارد اعطا شود. شرط یک قرارداد همکاری در زمینه کار آموزشی، دانشگاهی یا علمی یا قرارداد خدمات بین یک شرکت خدمات خارجی و یک شرکت کاربر ایسلندی است. رویه:

طول اعتبار

ماه

مدت فرایند

20-24 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

84 ماه

تبدیل به اقامت دائم

48 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

130دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید شهروند کشور غیر EEA/EFTA باشد. متقاضی باید بالای 18 سال سن داشته باشد. متقاضی نباید تحت دسته های دیگر مجوزهای اقامت قرار گیرد یا شرایط آنها را برآورده نکند. بر اساس قانون و مقررات مربوط به اتباع خارجی، متقاضی باید روابط ویژه ای با ایسلند داشته باشد. متقاضی باید دارای قرارداد کاری باشد که هم توسط متقاضی و هم توسط کارفرما امضا شده باشد. در قرارداد باید دستمزد و شرایط استخدام متقاضی قید شود و حداقل حداقل دستمزد قانونی را رعایت کند. متقاضی باید برای اجازه کار برای ادامه مجوز اقامت اقدام کند. متقاضی باید یک بیمه معتبر در یک شرکت بیمه ایسلندی یا یک شرکت بیمه خارجی مجاز به فعالیت در ایسلند داشته باشد. متقاضی باید در طی 5 سال گذشته محکومیت کیفری را در خارج از کشور گذرانده باشد یا توسط دادگاه قانونی برای جرمی محکوم شده باشد که طبق قوانین ایسلند بیش از 3 ماه حبس دارد. متقاضی دارای گذرنامه معتبر حداقل 90 روز پس از مدت تخمینی اجازه اقامت باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

رسید پرداخت (اگر درخواست در بانک پرداخت شده باشد): نام شخصی که برای او پرداخت می شود باید به وضوح ذکر شود. نام متقاضی، تاریخ تولد او را به عنوان مرجع ذکر کنید. درخواست برای اجازه اقامت. (لطفا قبل از پر کردن، دانلود کنید و در رایانه ذخیره کنید). در قالب اصلی، با دقت پر شده و توسط متقاضی امضا شده است. (مهم است که متقاضی محل سکونت خود در ایسلند را اعلام کند. اگر آدرس در هنگام ارائه درخواست ذکر نشده باشد، متقاضی باید ظرف 2 هفته از تاریخ ورود متقاضی به ایسلند به محل اقامت خود اطلاع دهد. عکس پاسپورت (35x45 میلی متر) فتوکپی پاسپورت: مدت اعتبار باید حداقل 90 روز بیشتر از مدت اعتبار مجوز اقامت باشد. این عکس باید شامل فتوکپی صفحه اطلاعات شخصی گذرنامه و صفحه باشد. حاوی امضای متقاضی اصل تایید شده گواهی سابقه کیفری خارجی: گواهی سابقه کیفری نباید بیش از 6 ماه باشد. گواهی سوء پیشینه باید از تمام کشورهایی که متقاضی در 5 سال گذشته در آن زندگی کرده است ارائه شود. گواهی سابقه کیفری باید توسط بالاترین مرجع مناسب در هر کشور صادر شود، یعنی مرجع مجاز برای صدور چنین گواهی. کپی تایید شده یا ترجمه اصلی توسط مترجم مجاز گواهی سابقه کیفری. فقط در صورتی اعمال می شود که گواهی های خارجی به زبان های دیگری غیر از زبان انگلیسی یا زبان های شمال اروپا باشد. توجه داشته باشید که اگر مترجم یک مترجم مجاز در ایسلند نباشد، نیاز به تأیید ترجمه وجود دارد، یعنی تأیید اعتبار دوگانه. بیمه سلامت: متقاضی باید گواهی بیمه از یک شرکت بیمه ایسلندی (به شرکت های بیمه مراجعه کنید) یا یک شرکت بیمه خارجی مجاز به فعالیت در ایسلند (به شرکت های بیمه خارجی مراجعه کنید) ارائه دهد. مدت اعتبار بیمه نامه 6 ماه از تاریخ ثبت نام متقاضی در رجیستر ایسلند خواهد بود و پوشش آن حداقل 2000000 IKR خواهد بود. درخواست مجوز کار موقت برای متخصصان واجد شرایط بر اساس قراردادهای همکاری یا خدمات، در قالب اصلی، امضا شده توسط متقاضی و کارفرما و تایید اتحادیه صنفی مربوطه. قرارداد کار، در قالب اصلی، امضا شده توسط متقاضی و کارفرما. در قرارداد باید دستمزد و شرایط استخدام متقاضی ذکر شود و حداقل حقوق قانونی را رعایت کند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با اقامت حرفه ای واجد شرایط (با قرارداد) در کشور ایسلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ