مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال مالزی – DE Rantau در کشور مالزی

از ایران به مالزی

توضیحات

ابتکار DE Rantau تحرک حرفه ای دیجیتال و گردشگری را در سراسر مالزی با هدف تبدیل شدن مالزی به مرکز ترجیحی ASEAN برای عشایر دیجیتال ترویج می کند. طرح DE Rantau با ایجاد محیطی پر رونق که از عشایر دیجیتال پشتیبانی می کند، هم استعدادهای محلی و هم عشایر بین المللی را به نفع خود می برد. سفر و کار از مکان‌های مختلف در مالزی برای عشایر دیجیتالی امکان‌پذیر است که به اتصال اینترنتی قابل اعتماد و طیف وسیعی از امکانات و خدمات اضافی که از شیوه زندگی آنها پشتیبانی می‌کند دسترسی دارند. کارت سفر، به شما امکان می دهد از سفرها و اقامت خود لذت ببرید و در عین حال بر موارد مهم تمرکز کنید: محل کار، محتوای کانال، مکان هایی برای کاوش و چیزهایی که باید ببینید. چرا از مالزی به عنوان یک عشایر دیجیتال کار کنید؟ بسیاری از فضاهای کاری باز و فضاهای همکاری. ایمن، ایمن و جرم کمتری. .

طول اعتبار

2 سال

مدت فرایند

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

221دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

یک فریلنسر دیجیتال یا پیمانکار مستقل باشید. یا کارمند از راه دور یک شرکت خارجی باشید. در حوزه دیجیتال حرفه ای مانند فناوری اطلاعات، بازاریابی دیجیتال، محتوای خلاقانه دیجیتال و غیره کار کنید. حداقل 24000 دلار درآمد سالانه داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فریلنسرهای دیجیتال یا پیمانکاران مستقل باید نشان دهند: قرارداد پروژه فعال برای حداقل 3 ماه (آنها می توانند شرکت های داخلی یا خارجی باشند). کارگران از راه دور باید نشان دهند: قرارداد کار فعال برای حداقل 3 ماه بعد. کارفرما باید خارجی باشد.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال مالزی – DE Rantau در کشور مالزی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ