مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال کلمبیا در کشور کلمبیا

از ایران به کلمبیا

توضیحات

ویزای عشایری دیجیتال برای کلمبیا برای افرادی است که به انجام کارهای از راه دور (مستقل یا شاغل) اختصاص داده شده است تا زمانی که از طریق دورکاری انجام شود. همچنین اگر علاقه مند به ایجاد یک شرکت دیجیتالی که به نفع کشور است، می توانید درخواست دهید. در سال 2022، دولت کلمبیا از ویزای نوماد دیجیتال پرده برداری کرد که به عنوان یک ویزای فوق العاده مقرون به صرفه و به راحتی قابل دستیابی در سطح جهانی برجسته است. برای تضمین مجوز مهاجرت، نامزدهای بالقوه باید درآمد ماهانه حدود 750 دلار آمریکا از یک منبع غیرکلمبیایی را نشان دهند. این ویزا جذابیت زیادی برای کارگران از راه دور اقتصادی و عشایر دیجیتال دارد، و کلمبیا را برای کسانی که به دنبال کار و لذت بردن از خود در یکی از نفیس ترین کشورهای کره زمین هستند، تبدیل به یک انتخاب اصلی می کند. ویزای عشایری دیجیتال کلمبیا: گواهی تولد تأیید درآمد کافی یا یک قرارداد کاری پوشش بیمه بین المللی گواهی سابقه کیفری پس از دریافت تأییدیه، این ویزا به شما این امتیاز را می دهد که در حین اقامت در کلمبیا در کار از راه دور برای یک نهاد خارجی شرکت کنید. مهم است که اذعان کنید که ویزای نوماد دیجیتال کلمبیا نسبتاً جدید است و شرایط خاص و روش درخواست آن ممکن است در طول زمان دستخوش تغییر شود. برای به دست آوردن به روزترین بینش و کمک برای دریافت این ویزا، توصیه می شود از مقامات مربوطه یا یک وکیل مهاجرت واجد شرایط راهنمایی بخواهید. چه مدت می توانم با ویزای دیجیتال نوماد در کلمبیا بمانم؟ این بستگی به کشور کلمبیا دارد. مقامات، اما ممکن است از 180 روز تا 2 سال فرصت داشته باشید. آیا می توان ویزای نوماد دیجیتال کلمبیا را تمدید کرد؟ در واقع، ویزای عشایری دیجیتال کلمبیا حداکثر برای مدت 2 سال قابل تمدید است. علاوه بر این، افرادی که در ابتدا ویزای کوتاه‌مدت‌تری مانند شش ماه دریافت کرده‌اند، واجد شرایط درخواست تمدید هستند. آیا تحرک در کلمبیا تحت ویزای نوماد دیجیتال کلمبیا مجاز است؟ مطمئناً، شما آزادی سفر در داخل کلمبیا و خروج از کشور را به دفعات مورد نظر در طول مدت اعتبار ویزا دارید. برخلاف سایر گزینه ها، مزایای کلیدی ویزای نوماد دیجیتال کلمبیا چیست؟ این ویزا شما را قادر می سازد تا کلمبیا را به عنوان مرکز خود برای کاوش در آمریکای لاتین قرار دهید. انعطاف پذیری آن اجازه خروج و ورود چندگانه در مدت اعتبار ویزا را می دهد. با درآمد متوسط ماهانه 750 دلار آمریکا و فرآیند درخواست آنلاین، می توانید به راحتی از خارج از کشور درخواست دهید. علاوه بر این، روند درخواست در مقایسه با فرآیندهای مشابه در سایر کشورهای آمریکای لاتین به طور قابل توجهی سریعتر است.

طول اعتبار

2 سال

مدت فرایند

1 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

170دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

کار از راه دور برای یک شرکت خارجی درآمد ماهانه 3,000,000 پزو کلمبیا (حدود 750 دلار آمریکا).

به چه مدارکی نیاز دارید؟

صورت‌حساب‌های بانکی با درآمد ماهانه سه حداقل دستمزد (حدود 700 دلار در ماه) برای سه ماه گذشته. سند بیمه درمانی که نشان می دهد زایمان، بیماری، حوادث و غیره را برای کل اقامت در کلمبیا پوشش می دهد. نامه ای به زبان اسپانیایی به زبان انگلیسی که بیان می کند که شخص از راه دور برای یک شرکت خارجی کار می کند. یک عکس در سایز 3*4 سانتی متر رنگی با زمینه سفید جدید، رو به رو، بدون لوازم جانبی، با فرمت JPG با حداکثر وزن 300 کیلوبایت. اسناد فردی در قالب PDF، قابل خواندن، در ارائه سیاه و سفید توصیه می شود. حداکثر وزن مجاز برای مجموع اسناد پیوست شده به یک برنامه 5 مگابایت است.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال کلمبیا در کشور کلمبیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ