مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای سرمایه گذاری ایرلند در کشور ایرلند

از ایران به ایرلند

توضیحات

برنامه سرمایه گذار مهاجر (IIP) که برای این منظور از وزارت دادگستری و سایر ذینفعان دولتی تأیید شده است، مسیری را برای اتباع غیر منطقه اقتصادی اروپا برای دریافت مجوز مهاجرت به ایرلند فراهم می کند. به منظور ترویج سرمایه گذاری داخلی برای توسعه مشاغل و فرصت های شغلی در ایالت، دولت ایرلند IIP را در سال 2012 معرفی کرد. هدف این برنامه متقاعد کردن متخصصان تجاری و سرمایه گذاران خارج از منطقه اقتصادی اروپا برای استفاده از فرصت ها است. سرمایه گذاری کرده و کسب و کار خود را در ایرلند مستقر کرده و برای به دست آوردن یک وضعیت اقامت پایدار در آنجا. افراد دارای ارزش خالص بالا با دارایی شخصی حداقل 2 میلیون یورو باید برای IIP درخواست دهند. متقاضیان IIP باید حداقل 1 میلیون یورو برای حداقل سه سال متعهد شوند. پول مورد استفاده برای سرمایه گذاری باید از وجوه شخصی متقاضی باشد. نمی توان آن را با وام یا تسهیلات مشابه دیگر تامین مالی کرد. IIP چهار گزینه سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران بالقوه ارائه می دهد. سرمایه گذاری سازمانی: حداقل سرمایه گذاری 1 میلیون یورو در حداقل سه سال در یک شرکت ایرلندی. صندوق سرمایه گذاری: حداقل 1 میلیون یورو باید حداقل به مدت سه سال در یک صندوق سرمایه گذاری مجاز پارک شود. بانک مرکزی باید چنین وجوهی را تأیید و بر آن نظارت کند. تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات: حداقل سرمایه گذاری سه ساله حداقل 2 میلیون یورو در هر REIT ایرلندی که در بورس اوراق بهادار ایرلند فهرست شده است. موقوفه: کمک خیریه حداقل حداقل 500,000 یورو (یا 400,000 یورو در مواردی که 5 درخواست یا بیشتر دریافت می شود) باید به پروژه ای پرداخت شود که به نفع فرهنگ، ورزش، بهداشت، آموزش یا هنر ایرلند باشد. لطفاً توجه داشته باشید: فرم های درخواست ناقص برگردانده می شوند. دستورالعمل‌ها و فرم درخواست را می‌توانید در بخش «پیوندهای مرتبط» بیابید. لابی‌گری/کاوش‌گری، متقاضیان و پروژه مرتبط را رد صلاحیت می‌کند.

طول اعتبار

سال دقیقه

مدت فرایند

3 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

بالا

هزینه دولتی

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما فردی با شخصیت هستید. شما در هیچ حوزه قضایی به ارتکاب جرمی محکوم نشده اید. حداقل دارایی خالص 2 میلیون یورو هستید شما علاقه مند به سرمایه گذاری در یکی از چهار گزینه سرمایه گذاری واجد شرایط ذکر شده در بالا هستید. وزیر دادگستری این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که دستورالعمل‌های اصلاح شده را به هر نحوی که برای اطمینان از مؤثرترین، پاسخگوترین و شفاف‌ترین عملیات IIP لازم بداند، معرفی کند.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

شما باید مدارک زیر را از طریق ایمیل به IIP& ارسال کنید. یک برنامه تکمیل‌شده که فرصت سرمایه‌گذاری را که می‌خواهید انجام دهید را توصیف می‌کند. اسناد پشتیبان همانطور که در دستورالعمل ها ذکر شده است، مانند اثبات ارزش خالص شما، اطلاعاتی در مورد مقدار پولی که وارد می کنید، و گواهی هایی که شخصیت اخلاقی شما را تأیید می کند. برای گزینه سرمایه گذاری انتخابی شما، یک طرح تجاری و خلاصه اجرایی. برای هزینه درخواست، انتقال وجه الکترونیکی 1500 یورو مورد نیاز است. برای این هزینه هیچ بازپرداختی وجود ندارد. تا زمانی که کل هزینه پرداخت نشود، به درخواست ها رسیدگی نمی شود.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای سرمایه گذاری ایرلند در کشور ایرلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ