مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای دیجیتال عشایری قبرس در کشور قبرس

از ایران به قبرس

توضیحات

ویزای نوماد دیجیتال قبرس به اتباع کشورهای غیر اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اتحادیه اروپا که از راه دور با استفاده از فناوری مخابرات کار می کنند اجازه می دهد تا به طور موقت در قبرس بمانند و برای یک کارفرمای ثبت شده در خارج از کشور یا برای سازمان ها یا مشتریان خارج از جمهوری قبرس کار کنند. دولت قبرس این طرح را تصویب کرد تا موقعیت این کشور را به عنوان یک مرکز برای عشایر دیجیتال افزایش دهد که از پیشنهادات دولتی بهره می برند و به رشد اقتصاد از نظر محیط تجاری کمک می کنند. چگونه می توانم برای ویزای نوماد دیجیتال قبرس اقدام کنم؟ برای درخواست ویزای نوماد دیجیتال قبرس، شما باید از طریق پلتفرم آنلاین وقت بگیرید و درخواست مربوطه را با مدارک مورد نیاز در دفاتر وزارت در نیکوزیا ظرف سه ماه پس از ورود به منظور دریافت مجوز اقامت موقت ارسال کنید. همچنین اگر قبلاً در قبرس اقامت دارید اما طبق قانون دیگری، می توانید درخواست لازم را ارائه دهید.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

5-7 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

140دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شهروند کشورهای خارج از اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا باشید خوداشتغال یا شاغل در یک تجارت ثبت شده در خارج از کشور که امکان کار از راه دور را فراهم می کند قادر به کار بدون توجه به موقعیت فیزیکی خود باشید درآمد خالص ماهانه حداقل حداقل داشته باشید. 3500 یورو پس از کسر مالیات. اگر می خواهید با اعضای خانواده خود درخواست دهید، شرط درآمد ماهانه 20 درصد برای هر همسر و 15 درصد برای هر فرزند افزایش می یابد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

مهم: تمامی مدارک باید به صورت رسمی ترجمه و در هنگام ارسال درخواست تایید شده باشند. اطلاعات بیومتریک (تصویر و اثر انگشت) هنگام حضور در قرار ملاقات شما گرفته می شود. کپی گذرنامه یا سند مسافرتی معتبر. باید حداقل سه ماه از تاریخی که درخواست خود را ارسال کردید اعتبار داشته باشد کپی گذرنامه یا صفحه دیگر سند سفر که آخرین ورود شما به جمهوری قبرس را نشان می دهد اگر خوداشتغال هستید: قراردادهای پروژه ها یا خدمات شما پیشنهاد می کنید که حداقل در همان زمانی که برای ویزای عشایری دیجیتال قبرس درخواست می کنید مانند 1 سال طول می کشد. همچنین به تأییدیه نیاز دارید که می توانید وظایف خود را از راه دور انجام دهید و به مشتری در قبرس خدمات ارائه نمی دهید اگر کارمند هستید: 1) باید قرارداد کاری خود را با مدت زمان حداقل مدت اقامت در قبرس نشان دهید. مثلا 1 سال 2) شما باید تاییدیه کارفرمای خود را نشان دهید که می توانید از راه دور کار کنید و آنها هیچ گونه فعالیت تجاری در قبرس ندارند. 3) کپی مهر شده گواهی ثبت شرکت در خارج از کشور (نام قانونی، پایگاه ثبت شده، زمینه فعالیت و هدف شرکت. 4) اطلاعات وضعیت شما در شرکت. بررسی حقوق و حساب بانکی مبنی بر داشتن درآمد کافی برای منابع زندگی ماهانه (حداقل 3500 یورو) اصل گواهی سوابق کیفری از کشور مبدا یا محل سکونت اصل آزمایش خون نتایج تایید شده توسط پزشک که نشان می دهد متقاضی مبتلا به HIV نیست. ، سیفلیس، هپاتیت B و C و رادیوگرافی قفسه سینه برای سل (TB) گواهی بیمه سلامت برای مراقبت های پزشکی که مراقبت های بستری و سرپایی و حمل جسد را پوشش می دهد سند مالکیت یا قرارداد اجاره خانه/آپارتمان. اگر ارزش آن بیش از 5000 یورو باشد، باید مهر شود. اگر با خانواده خود درخواست دهید: تأیید تعهد مبنی بر اینکه اعضای خانواده شما در قبرس کار نخواهند کرد. تمامی این مدارک باید همراه با فرم MVIS4 باشد

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای دیجیتال عشایری قبرس در کشور قبرس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ