مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای تایلند برای کارگران از راه دور (LTR) در کشور تایلند

از ایران به تایلند

توضیحات

ویزای نوماد دیجیتال تایلند چیست؟ به منظور افزایش جذابیت کشور به عنوان یک مرکز منطقه ای برای زندگی و انجام تجارت برای افراد با پتانسیل بالا، تایلند در حال ایجاد ویزای جدیدی به نام “ویزای اقامت طولانی مدت (LTR)” است. تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آسیا است و در حال حاضر میزبان شرکت های جهانی از سراسر جهان است. تایلند خود را به عنوان مکانی بسیار جذاب برای حرفه ای ها نشان می دهد که می توانند از هر کجا کار کنند. هدف این برنامه جدید ویزا کمک به رشد اقتصادی با جذب ساکنان خارجی جدید، فناوری و مهارت هایی است که مصرف و سرمایه گذاری محلی را افزایش می دهد. در طی پنج سال آینده، دولت تایلند می خواهد یک میلیون خارجی مرفه یا ماهر را برای زندگی در آنجا جذب کند. انواع مختلفی از ویزای LTR وجود دارد. در این صفحه می توانید اطلاعات مربوط به ویزای نوماد دیجیتال تایلند را بیابید. چگونه می توانم برای ویزای نوماد دیجیتال تایلند اقدام کنم؟ برای درخواست تأییدیه واجد شرایط بودن ویزای LTR و بارگذاری مقالات پشتیبانی، به صورت آنلاین ثبت نام کنید. پس از دریافت ویزای مورد نیاز کاندیداها ظرف 20 روز کاری نتیجه را خواهند آموخت. ظرف 60 روز از تاریخ صدور تایید نامه، نامزدهای واجد شرایط می توانند درخواست اعطای ویزای LTR را به یکی از سفارتخانه های سلطنتی تایلند، سرکنسولگری سلطنتی تایلند در خارج از کشور ادامه دهند. ، یا دفاتر مهاجرت در تایلند. اگر ویزای LTR خود را در تایلند دریافت کنید، هزینه پردازش ویزای 10 ساله با ورودی های متعدد 50000 بات برای هر نفر یا 1320 دلار آمریکا است. هزینه دریافت ویزای LTR از طریق درخواست آنلاین، سفارت سلطنتی تایلند در خارج از کشور، یا سرکنسولگری سلطنتی تایلند ممکن است بر اساس نرخ ارز محلی متفاوت باشد. ساختمان‌ها، بانکوک یا دفاتر کار استانی مکان‌هایی هستند که متقاضیان شاغل در تایلند می‌توانند مجوز کار دیجیتال خود را انتخاب کنند. قیمت پردازش سالانه برای مجوز کار دیجیتال 3000 بات یا 80 دلار آمریکا است. کارگران راه دور با ویزای LTR کدام مزایای اصلی را دارند؟ مجوز ویزای 10 ساله قابل تمدید. شما 5 سال دریافت خواهید کرد و می توانید برای 5. خدمات سریع تر در فرودگاه های تایلند تمدید کنید. معافیت از مجوز ورود مجدد زیرا مجوز ورود مجدد چندگانه دریافت خواهید کرد. مجوز کار دیجیتال

طول اعتبار

تا 10 سال

مدت فرایند

20 روز ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

1333دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

حداقل درآمد شخصی سالانه 80000 دلار در طول دو سال گذشته مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر، مالکیت مالکیت معنوی یا دریافت بودجه سری A برای نامزدهایی با درآمد شخصی کمتر از 80000 دلار در سال اما کمتر از 40000 دلار الزامی است. در دو سال گذشته در هر سال شرکت سهامی عام پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا شرکت خصوصی با حداقل سه سال فعالیت و سه سال درآمد ترکیبی حداقل 150 میلیون دلار. در طول ده سال گذشته، حداقل پنج سال تجربه کار در بخش های مرتبط با موقعیت فعلی. مزایای تامین اجتماعی که مراقبت های پزشکی در تایلند، بیمه درمانی با پوشش حداقل 50000 دلاری یا پیش پرداخت حداقل 100000 دلار را پوشش می دهد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

به صورت آنلاین یک درخواست برای تایید صلاحیت برای ویزای LTR و مدارک پشتیبانی ارسال کنید. کپی پاسپورت معتبر (صفحه اول و تمام صفحات با مهر ویزای تایلند) *اعتبار پاسپورت در هنگام جمع آوری عکس ویزا بیش از 6 ماه می باشد عکس 3x4 سانتی متر CV به روز شده مدارک گواهی دانشگاه (مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر) مدارک مالکیت معنوی مدارک اخذ سری یک سرمایه نه کمتر از 1 میلیون دلار بیمه درمانی که کل دوره اقامت در تایلند را پوشش می دهد، با پوشش درمان بستری حداقل 50000 دلار * ارائه این سند می تواند به طور جداگانه در تاریخ بعدی قبل از صدور نامه اطلاع رسانی انجام شود. مدارک قرارداد کار یا قرارداد خدمات با واحد تجاری یا نامه امضا شده توسط یک شخص مجاز) که شامل جزئیات استخدام به عنوان مثال موقعیت، مدت قرارداد و درآمد است. در 3 سال گذشته نامه تأییدیه صادر شده از کشور تابعیت یا محل اقامت وی مبنی بر اینکه متقاضی فاقد سابقه کیفری است، ممکن است به صورت موردی درخواست شود. اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه شخصی که درآمد کمتر از 80000 یا 40000 دلار در سال در 2 سال گذشته را نشان می دهد مدارکی از اشتغال قبلی در زمینه مرتبط حداقل 5 سال در 10 سال گذشته از تاریخ ارسال (به عنوان مثال کپی نامه از شرکت قبلی)

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای تایلند برای کارگران از راه دور (LTR) در کشور تایلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ