مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای الیت تایلند در کشور تایلند

از ایران به تایلند

توضیحات

ویزای الیت تایلند یک ویزای بلند مدت است که به اعضای کارت امتیاز تایلند داده می شود. این ویزای توریستی (ویزای ورودی امتیاز “PE”) طبقه بندی می شود که اجازه اقامت در تایلند را به همراه مزایایی برای یک دوره بین 5، 10 یا 20 سال بسته به بسته انتخابی در ازای حق عضویت می دهد. – ویزای الیت تایلند یک ویزای چند بار ورود قابل تمدید 5 ساله با مدت اقامت 1 ساله در هر ورودی است. – دارنده ویزای الیت تایلند می تواند مانند سایر انواع ویزا هر 90 روز یکبار بدون نیاز به خروج از کشور بدون وقفه در تایلند اقامت داشته باشد. – دارنده ویزای الیت توسط کارمندان نخبگان تایلند در گزارش 90 روزه مطابق با درخواست اداره مهاجرت تایلند نمایندگی خواهد شد. – دارندگان ویزای الیت تایلند هنگام ورود به تایلند تشریفات مهاجرتی سریع و پردازش کنترل پاسپورت را دریافت خواهند کرد. نیاز مالی برای ویزای بازنشستگی به عنوان پس انداز خود به حساب بانکی دارنده ویزا واریز می شود. ویزای بازنشستگی باید هر سال تمدید شود در حالی که ویزای الیت تایلند نیازی به تمدید هر سال ندارد. هر دو ویزای الیت تایلند و ویزای بازنشستگی نیاز به گزارش آدرس 90 روزه دارند.

طول اعتبار

5-20 سال

مدت فرایند

1-3 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

24،16 تا 30،198 دلاردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

دارنده پاسپورت خارجی. داشتن اجازه اقامت در تایلند مطابق با قوانین مهاجرت، به این معنی که متقاضی سابقه اقامت بیش از حد در تایلند ندارد. هیچ محدودیت سنی برای این برنامه به غیر از Elite Ultimate Privilege (بسته بزرگ) لازم نیست که حداقل 20 سال سن لازم است. عدم محکومیت به حبس در هیچ کشوری به جز برای جرم ارتکابی به سهل انگاری. عدم اعلام ورشکستگی به عنوان فردی ناسالم، ناتوان یا شبه بی کفایت اعلام نشده باشد. شما می توانید برای ویزای الیت تایلند چه در تایلند و چه در خارج از کشور باشید. داشتن پاسپورت با روادید اعطا شده توسط سفارت یا دفتر کنسولی در خارج از کشور یا وزارت امور خارجه. عدم محکومیت به حبس بر اساس حکم یا حکم قانونی دادگاه تایلندی یا حکم دادگاه خارجی، مگر در صورت ارتکاب جرم صغیره یا جرمی که مرتکب سهل انگاری شده باشد. نه فردی که حکم دستگیری او توسط دولت تایلند یا دولت خارجی صادر شده باشد، و نه شخصی که نامش در فهرست نظارتی دولت تایلند یا دولت خارجی ذکر شده باشد. عدم تبعید توسط دولت تایلند یا دولت خارجی یا اخراج توسط مقام رسمی. فردی که برای جامعه مضر تلقی نمی شود یا ممکن است آرامش یا امنیت عمومی یا امنیت پادشاهی تایلند را مختل کند. شخصی نیست که وارد پادشاهی تایلند شده و در تجارت بر خلاف نظم عمومی یا اخلاق حسنه مشغول است. شخصی بودن که طبق قانون مهاجرت BE 2522 یا سایر قوانین مرتبط با مهاجرت مجاز به اقامت یا ورود به پادشاهی تایلند است. فردی باشید که از طریق کانال ها، پست های بازرسی، ایستگاه ها یا مناطق تعیین شده در قانون مهاجرت BE 2522 یا سایر قوانین مرتبط با مهاجرت به پادشاهی تایلند سفر می کند یا از آن خارج می شود. فردی باشید که به پادشاهی تایلند سفر می‌کند یا از پادشاهی تایلند خارج می‌شود و تمام مشخصات را مطابق با فرم‌ها، روش‌ها و شرایط مورد نیاز ارائه کرده است و فرآیندهای بررسی مهاجرت را توسط افسر مهاجرت در ایست بازرسی اصلی گذرانده است. عدم مشارکت مستقیم یا غیرمستقیم در ورشکستگی یا انحلال ورشکستگی. عدم دخالت مستقیم یا غیرمستقیم در پولشویی یا جرایم مالی. وقتی 90 روز متوالی در تایلند می مانم، وظیفه خود را برای ارائه گزارش 90 روزه می دانم. وقتی 365 روز متوالی در تایلند می مانم بدون ربط به گزارش های 90 روزه ای که قبل از اقامت 365 روزه انجام می دهم، وظیفه خود را به اداره مهاجرت معرفی می کنم. من از شرایط درخواست اطلاع دارم که نباید بیش از یک سابقه اقامت در تایلند در قسمت سه سال داشته باشم. من به وظیفه خود در حفظ سوابق اقامت خود در تایلند به نام TM30 آگاه هستم.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پر کردن درخواست و ارسال درخواست تایید برنامه نخبگان تایلندی. پرداخت حق عضویت. صدور ویزای الیت تایلند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای الیت تایلند در کشور تایلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ