مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با گواهی اقامت (حضور تجاری قابل توجه) در کشور جزایر کیمن

از ایران به جزایر کیمن

توضیحات

این یک مقوله اقامت بلندمدت برای افرادی است که در یک دسته از مشاغل مورد تایید سرمایه گذاری می کنند یا در مقام مدیریت ارشد مشغول به کار هستند. این دسته برای افرادی که قبلاً در جزایر کیمن ساکن هستند و افرادی که مایل به اقامت هستند آزاد است. برای متقاضیانی که معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشند و از شخصیت و سلامت خوبی برخوردار باشند، گواهی اقامت (حضور تجاری قابل توجه) با اعتبار 25 سال (قابل تمدید) صادر می شود که به آنها اجازه اقامت در جزایر کیمن و کار در مشاغلی را می دهد که در آن شرکت کنند. آنها سرمایه گذاری کرده اند یا در مقام مدیریت ارشد مشغول به کار هستند. موارد زیر دسته‌بندی‌های تایید شده کسب‌وکار است: خدمات کارگزاری مدیریت صندوق، خدمات سرمایه‌گذاری و مدیریت صندوق، معاملات مالی (شامل ارز، اوراق بهادار و مشتقات) بیمه‌های غیرمجاز یا خدمات مدیریت بیمه اتکایی پذیره‌نویسی بیمه اتکایی بانکداری سرمایه‌گذاری خدمات اکچوئری مدیریت خسارت‌های بیمه‌ای دفتر خانواده انکوباسیون صندوق تامینی هر شرکتی به عنوان یک شرکت مستثنی شده طبق ماده 164 قانون شرکت ها (تجدید نظر 1390) ثبت شده است. کارمزدها: CI$1,000 (هزینه درخواست) CI$5,000 (هزینه صدور/پس از تأیید) CI$1,000 (به ازای هر فرد وابسته، در صورت وجود/پس از تأیید، در سال)

طول اعتبار

60 ماه

مدت فرایند

12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

خیلی کم

هزینه دولتی

7205دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید حداقل به مدت نود روز در هر سال تقویمی به طور قانونی و عادی در جزایر اقامت داشته باشد یا قصد داشته باشد. متقاضی باید به طور مستقیم یا غیرمستقیم حداقل ده درصد از سهام یک دسته تجاری تایید شده در جزایری را که از طریق آن حضور تجاری قابل توجهی در جزایر ایجاد کرده یا خواهد داشت، داشته باشد، یا پیشنهاد داشته باشد. متقاضی باید بتواند به رضایت مدیر ارشد مهاجرت ثابت کند که در مقام مدیریت ارشد یک دسته تجاری تایید شده در جزایر کیمن مشغول به کار است یا خواهد شد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست کامل Cover Letter: لطفاً یک نامه پوششی خطاب به افسر ارشد مهاجرت ارائه دهید که در آن دلایل درخواست شما را توضیح دهد و هر گونه اطلاعات دیگری را که به نظر شما مرتبط است ارائه دهید. امضای اصلی شما الزامی است. مدارک ارسال هزینه ها ارائه یک کپی تایید شده/محضری از صفحه تصویر پاسپورت. مدارک بیمه درمانی: جزئیات و شواهد مستندی مبنی بر پوشش بیمه درمانی کافی برای شما و افراد تحت تکفل شما که در جزایر کیمن پذیرفته شده است ارائه دهید. برای شما و هر وابستگی (های) همراهی که بالای 18 سال سن دارند، گواهی مجوز پلیس از ایالت خود یا محل آخرین اقامتگاه خود ارائه دهید. 1 عکس تمام رخ (اندازه گذرنامه) از متقاضی و هر یک از افراد وابسته که در درخواست گنجانده شده است ارائه دهید. یک پرسشنامه پزشکی که توسط خود شما (قسمت 1) و پزشک (قسمت 2) فرم درخواست تکمیل شده است. رزومه/رزومه. اگر به عنوان مالک کسب و کار متقاضی هستید، اسناد مدیریت صندوق، خدمات کارگزاری، خدمات سرمایه گذاری و مدیریت صندوق، بانکداری سرمایه گذاری، معاملات مالی (شامل ارز، اوراق بهادار و مشتقات)، خدمات مدیریت بیمه اتکایی یا بیمه اتکایی، پذیره نویسی بیمه اتکایی، خدمات اکچوئری و غیره (الزامی است). اگر به عنوان شاغل در سمت مدیریت ارشد درخواست می دهید، مدارکی مبنی بر اثبات استخدام در ظرفیت مدیریت ارشد در دسته کسب و کار تایید شده و نامه ای از کارفرمای خود را ارائه می دهید که مدت زمان استخدام، در چه سمتی و حقوق خود را بیان می کند. . سه مرجع کتبی از افراد (نه بستگان یا همسر) که حداقل دو سال شما را می شناسند ارائه دهید. هر مرجع باید در یک پاکت مهر و موم شده باشد که روی مهر و موم توسط داور امضا شده باشد و نام متقاضی در بیرون باشد.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با گواهی اقامت (حضور تجاری قابل توجه) در کشور جزایر کیمن
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ