مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با ویزای اقامت در کشور گواتمالا

از ایران به گواتمالا

توضیحات

فردی که دارای وضعیت اقامت موقت است، در صورتی می تواند اقامت دائم دریافت کند که به مدت 24 ماه در گواتمالا اقامت موقت داشته باشد و به مقامات مهاجرت ثابت کرده باشد که وضعیت خود ثابت است (همانجا). علاوه بر این، ماده 42 قانون مهاجرت (Ley de Migración) بیان می کند که فردی می تواند اقامت دائم را دریافت کند که حداقل یک سال با یک شهروند گواتمالایی ازدواج کرده باشد.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

34 ماه

تبدیل به اقامت دائم

2 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

400دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورت دارید. شما نیاز به مدرک اعتبار پاسپورت دارید. باید رفتار خوبی داشته باشی شما نیاز به ویزای اقامت موقت دارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

اصل پاسپورت و فتوکپی تایید شده. گواهی مبنی بر اعتبار گذرنامه صادر شده توسط نمایندگی دیپلماتیک معتبر در گواتمالا یا گواهی تولد گواهی شده در صورتی که کشور مبدا متقاضی روابط دیپلماتیک با گواتمالا نداشته باشد. اثبات عدم وجود سابقه کیفری در کشوری که متقاضی طی پنج سال قبل از درخواست در آن زندگی کرده است. اگر چنین سندی در آن کشور وجود نداشته باشد، گواهی لازم است که نشان دهد کشور چنین سندی را صادر نمی کند، همانطور که گواهی مبنی بر عدم وجود سابقه کیفری است. گواهی تایید شده از یک حامی گواتمالایی. یک کپی از تصمیم مربوط به اعطای اقامت موقت. ویزای اقامت موقت معتبر

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با ویزای اقامت در کشور گواتمالا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ