مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با ویزای اقامت دائم استعدادهای استثنایی در کشور استرالیا

از ایران به استرالیا

توضیحات

این یک ویزای اقامت دائم برای افرادی است که دارای سابقه برتر در زمینه های واجد شرایط هستند. شما باید توسط یک شهروند استرالیایی یا مقیم دائم، شهروند نیوزلند واجد شرایط یا یک سازمان استرالیایی با شهرت ملی در رابطه با زمینه استعداد خود نامزد شوید.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

4-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

48 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

2712 تقریبادلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید در سطح بین المللی شناخته شده باشید و در حال حاضر دارای سابقه موفقیت در: یک حرفه، یک ورزش، هنر، یا دانشگاه و تحقیق باشید. شما باید در رشته ای شرکت کنید که در استرالیا به رسمیت شناخته شده و پذیرفته شده و دارای جایگاه ملی است. مشارکت شما باید برای جامعه استرالیا مفید باشد. شما باید بتوانید در رشته خود در استرالیا کار پیدا کنید یا به طور مستقل در رشته خود در استرالیا مستقر شوید. شما باید توسط یک شهروند استرالیایی یا مقیم دائم، شهروند نیوزلند واجد شرایط یا یک سازمان استرالیایی با شهرت ملی در رابطه با زمینه استعداد خود نامزد شوید. شما و هر یک از اعضای خانواده که با شما برای ویزا درخواست می کنند باید شرایط بهداشتی استرالیا را برآورده کنید. لطفا لینک را برای جزئیات بررسی کنید. شما و اعضای خانواده تان باید سابقه کیفری پاکی داشته باشید. همه متقاضیان باید انگلیسی کاربردی داشته باشند در غیر این صورت باید هزینه اضافی بپردازید که قسط دوم برای اعطای این ویزا نامیده می شود. لینک را برای جزئیات بررسی کنید. اگر به دولت استرالیا پول بدهکار هستید، باید آن را پس داده باشید یا ترتیبی رسمی برای بازپرداخت آن داشته باشید. شما باید مایل به امضای بیانیه ارزش های استرالیا باشید. برای اطلاعات لینک را بررسی کنید اگر زمانی که در استرالیا بودید ویزای شما لغو شده یا رد شده باشد، ممکن است واجد شرایط دریافت این ویزا نباشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی صفحه بیوگرافی پاسپورت و سایر مدارک هویتی یا مدارک تغییر نام مانند گواهی ازدواج (در صورت وجود). فرم تکمیل شده 1000 - نامزدی برای استعدادهای برجسته و مدارک پشتیبان مربوطه و بیانیه ای از نامزد در حمایت از ادعاهای شما. اثبات دستاوردهای شما (در 2 سال اخیر) در زمینه واجد شرایط، مانند: صلاحیت ها و جوایز مربوط، اظهارات حمایتی از دولت، حرفه ای، علمی، فرهنگی، ورزشی یا سایر ارگان های مرتبط، از جمله مرجع از یک شخص یا سازمان واجد شرایط برای ارزیابی ادعاهای شما، بیانیه های مطبوعاتی در مورد دستاوردهای شما و غیره (در صورت لزوم). بیانیه ای که جزئیات دانش شما از فرصت ها در استرالیا در رشته خود، اطلاعات ارائه شده توسط نامزد شما، نامه هایی از سازمان ها یا سایر ارگان های مرتبط در استرالیا که فرصت های شغلی آینده یا فرصت های تجاری احتمالی را نشان می دهد و غیره برای اثبات تاسیسات آینده شما در استرالیا. مدرک زبان انگلیسی کاربردی در غیر این صورت پرداخت قسط دوم الزامی است. (به جز دارندگان پاسپورت از انگلستان، جمهوری ایرلند، ایالات متحده، کانادا، نیوزلند). گواهی پلیس - در صورت اطلاع ارائه شود. فرم های نامزدی، در صورتی که در کل فرآیند این ویزا از کسی یا آژانس کمک بگیرید. هویت، شخصیت و مدارک مالی شریک زندگی خود را (در صورت وجود) ارائه دهید. سایر مدارک مربوط به افراد تحت تکفل (در صورت لزوم).

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با ویزای اقامت دائم استعدادهای استثنایی در کشور استرالیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ