ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کنترل آفت Orkin

Orkin بیش از 100 سال است که استاندارد را در صنعت کنترل آفات رعایت کرده است، با تکنولوژی های منحصر به فرد برای تجربه کسب و کار جامع و تبلیغاتی هدایت میکند و آگاهی ایجاد می کند.

پیوستن به تیم جهانی در کنترل آفات

Orkin نامی است که می توانید به آن اعتماد کنید و بیش از 115 سال تجربه در کسب و کار مدیریت آفت است.

به شرکتی بپیوندید که استانداردها را برای صنعت مدیریت آفات تعیین کرده است. Orkin در حال حاضر در بیش از 53 کشور عمل می کند. در حقیقت Orkin  “بهترین در جهان” است.

فرانچایز بین المللی حال حاضر در بازار

در حال حاضر شرکت های واجد شرایط و / یا کارآفرینان در بازارهای جهانی انتخاب شده می توانند بخشی از این سازمان برنده از طریق برنامه Franchise Orkin باشند.

Orkin به دنبال کسب و کارهای موفق و متخصصین با تجربه و با انگیزه است که با یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نام های موجود در صنعت مدیریت آفت، همکاری کنند.

  • شرکت: Orkin در سال 1901 تأسیس شد و در حال حاضر بیش از 2 میلیون مشتری در ایالات متحده، کانادا، آمریکای مرکزی، کارائیب، شرق میانه، آسیا، مدیترانه، اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و مکزیک دارد.
  • فرصت: این فرصت شما برای پیوستن به سازمان فراهم شده و به عنوان یک فرانچایز مجاز در قلمرو منحصر به فرد خود است.
  • صنعت: تبدیل شدن به بخشی از صنعت چند میلیارد دلاری در خدمت بزرگترین هتل های زنجیره ای در جهان، شرکت های صنایع غذایی، زنجیره های خرده فروشی و رستوران های فست فود در صنعت است که همچنان در حال رشد ثابت است، حتی در رکود اقتصادی.

بازرسان و تکنسین Orkin بیش از 100 سال مسئولیت حفاظت از کسب و کارها و خانه ها را از آفات داشته اند. برنامه های آموزشی Orkin خود برنده جایزه در میان 100 برنامه آموزشی توسط مجله آموزشی نامگذاری شده است.

  • آموزش: Orkin آموزش جامع و اصولی با تمام موارد مورد نیاز شما برای کسب و کار حرفه ای، تعیین هنر مدیریت کسب و کار کنترل آفات را فراهم می کند. آموزش های مداوم نیز از طریق دستورالعمل های سرویس و آموزش ویدئویی آنلاین ارائه می شود که نیاز شما را در تغییرات در مواد و روش های به روزرسانی می کند تا بتوانید در کسب و کارتان فعلی و رقابتی باقی بمانید. Orkin همچنین برنامه های تدریس در هر دو مورد فروش و خدمات برای جلسات کارکنان خود را برای کمک به نگه داشتن کارکنان آگاه و به روز و برای کمک به خدمات بهتر خود به مشتریان فراهم می کند. آموزش در کشور نیز ارائه شده است.
  • تجهیزات / لوازم: به عنوان بخشی از تیم Orkin شما به پیشرفته ترین تجهیزات و مواد صنعت دسترسی خواهید داشت (مقررات ممکن است برای هر کشور متفاوت باشد). به علاوه، فرانچایز Orkin قادر به خرید لوازم در هر جای دنیا برای انعطاف پذیری بیشتر است.
  • پشتیبانی: به عنوان یک franchisee، شما دسترسی مستقیم به دستورالعمل های عملیاتی، دستورالعمل های فنی و مواد بازاریابی را خواهید داشت که Orkin را بسیار موفق کرده است. نام تجاری ما کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را از ذهن خود با تصمیم گیرندگان در میان بگذارید.

Orkin به دنبال افرادی است که به شدت انگیزه، کارآفرین و افراد کسب و کار به خوبی مرتبط هستند و کسب و کار خود را در شهر و کشور محل کسب و کار قرار می دهند.

Category: فرنچایز
Sub-Category: آموزش
Tags:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کنترل آفت Orkin
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights