ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرانچایز کاملا ارتقا یافته(Fully Promoted)

Fully Promoted ارائه دهنده پیشرو فرانچایز گلدوزی، محصولات تبلیغاتی، پوشاک چاپ شده و خدمات هدایای شخصی است. ما افتخار می کنیم که بزرگترین فرانچایز گلدوزی در جهان هستیم.

به بزرگترین فرانچایز محصولات تبلیغاتی و خدمات بازاریابی بپیوندید

فرصت های اعطای مجوز ارشد

ما فرصت های منحصر به فرد مجوز ارشد را برای کشورهای / مناطق هدفمند به افراد و شرکت های واجد شرایط می دهیم. مجوز ارشد شامل حقوق منحصر به فرد در یک کشور یا منطقه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرصت ویژه و یا برای یادگیری در مورد تبدیل شدن به ما شریک ما ، لطفا با ما تماس بگیرید امروز.

تشخیص نام تجاری و رهبری صنعت با پتانسیل بالای بازار

نیاز به کسب و کار برای جذب فوری مشتری از طریق شناسایی نام تجاری و تکنیک های بازاریابی امروز به دلیل دنیای دیجیتالی که در آن زندگی می کنیم اهمیت بیشتری دارد. در نتیجه، نیاز به تبدیل شدن به برند تجاری کامل صنایع تبلیغاتی را به بازار 50 میلیارد دلار هدایت می کند. سیستم اثبات شده 17 ساله Fully Promoted در صنعت به عنوان نخستین «شریک بازاریابی تبلیغاتی» برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و مشتریان در سراسر جهان ساخته شده است.

در ژانویه 2017 ما اعلام کردیم که تحول بعدی در برند ما شامل یک تغییر از EmbroidMe به Fully Promoted خواهد بود.

در طول سالها، مشتریان از فروشگاه های ما خواسته اند تا محصولات و خدمات بیشتری را برای کمک به کسب و کار خود افزایش دهند و مشتریان بیشتری را از محصولات سفارشی و محصولات تبلیغاتی به خدمات چاپ و بازاریابی دیجیتال ارائه دهند. پس از سرپرستی صاحبان کسب و کار موفق و مشتریان خود، نام خود را به خدمات کاملا تبلیغی، مارکدار و بازاریابی تغییر دادیم.

چرا Fully Promoted؟

Fully Promoted در خط مقدم رشد بازار به عنوان یکی از اولین برندها و محصولات تبلیغاتی در جهان، با موفقیت فرانچایز مفهوم خدمات کامل چاپ پوشاک برای بیش از ده سال بوده است. مجله کارآفرین، فرانچایز Fully Promoted را به عنوان پیشتاز فرانچایز در زمینه گلدوزی، محصولات تبلیغاتی، پوشاک چاپی و هدایای شخصی معرفی کرده است و ما به کمک صدها نفر از مردم مانند شما موفق شده ایم آنچه را که دوست دارید انجام دهیم.

فرانچایز یک حس ایجاد میکند

هنگامی که شما تبدیل به یک فرانچایزر Fully Promoted  میشوید، از حمایت ارائه شده توسط یک شرکت جهانی همراه با استقلال و مالکیت درآمد و کسب و کار خود لذت می برید.

  • قدرت خرید با حجم زیاد: با نزدیک به 300 فروشگاه در سراسر جهان، Fully Promoted دارای مقیاس اقتصادی است که ما را قادر می سازد قیمت های استثنایی را با فروشندگان مذاکره کنیم، به این ترتیب شما فرصت های زیادی برای صرفه جویی زیادی در تمام منابع خود خواهید داشت.
  • برنامه های تبلیغاتی اینترنتی: شرکت Fully Promoted در یک برنامه پرپشتکار پرداخت با هر کلیک باعث شده که نه تنها ما را در مقابل رقبا حفظ میکند بلکه یک طراحی استراتژیک برای هدایت افراد به فروشگاه شما میباشد.
  • مواد بازاریابی رایگان: به عنوان بخشی از فرانچایز Fully Promoted ، شما حمایت بازاریابی را در قالب بازاریابی حرفه ای و اصولی از طریق ایمیل دریافت می کنید.
  • طراحی فروشگاه حرفه ای: هر فرانچایز Fully Promoted دارای مزیت یک متخصص طراحی خرده فروشی است که بیشترین استفاده از یک طرح فروشگاه را به همراه خواهد داشت.

آموزش و پشتیبانی – بدون نیاز به تجربه قبلی

به عنوان یک نتیجه از یکی از گسترده ترین برنامه های آموزشی در صنعت فرانچایز، Fully Promoted به کارشناس آموزش دیده در زمینه گلدوزی، چاپ روی صفحه نمایش و عملیات کسب و کار تبدیل شده است.

ما هر مرحله از راه شما را حمایت می کنیم

زمانی که شما فروشگاه خود را راه اندازی کردید، ما شما را در شرایط خوب و بد رها نمیکنیم. به عنوان یک فرانچایز Fully Promoted ، شما به حمایت مداوم از یک تیم از افراد آموزش دیده برای کمک در تمام زمینه ها از جمله آموزش، مشاوره، بازاریابی، تجهیزات، تحقیق و پشتیبانی فنی دسترسی خواهید داشت.

Category: فرنچایز
Sub-Categories:
Tags:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرانچایز کاملا ارتقا یافته(Fully Promoted)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights