Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرانچایز محلول SuperGreen

محلول SuperGreen رهبر بازار به عنوان یک مشاور، تامین کننده و نصب کننده راه حل های انرژی کارآمد است. با بیش از 18 سال تجربه در صنعت بهره وری انرژی، محلول های SuperGreen دارای شهرتی استوار در سه قاره است.

Green در آینده شما وجود دارد

  • محلول های SuperGreen ارائه می دهد چیزی را که هیچ کسب و کاری نمیتواند: یک مدل فرانچایز پررونق است که بهره گیری مشتریان از فاکتور بزرگ، تخفیف و انگیزه مالیاتی برای ایجاد یک تاثیر عمده مالی دارد همچنین برای حفاظت از محیط زیست با ارائه راه حل های پایدار و پایداری روزمره نیاز است.
  • محلول های SuperGreen کمک می کند تا کسب و کار صرفه جویی سودمند هزینه ها با اجرای کامل راه حل های پایدار بهره وری، از باد و خورشید به فیلتراسیون آب و سیستم های تهویه داشته باشید. تقریبا نیمی از تمام 500 شرکت های فورچون که تعهدات خود را نسبت به طرح های انرژی تجدید پذیر در سال 2015 تعهد می کنند، هیچ زمانی برای به دست آوردن فرانچایز انرژی تجدید پذیر نداشته اند.

چرا SuperGreen؟

  • رکورد موفقیت: مکان در ایالات متحده و در سراسر جهان.
  • بالاترین رتبه: # 143 در ‘Entrepreneur Franchise 500’.
  • مدل کسب و کار B2B: باعث افزایش سفارشات و تکرار کسب و کار می شود.
  • فرانچایز انرژی سبز: علاقه زیادی به “سبز شدن” است.
  • رسمیت جهانی: شهرت بالا در سه قاره.
  • تجربه ای لازم نیست: تجربه کارآیی انرژی لازم نیست.
  • راه حل های کامل و مدل های مبتنی بر بیس: باعث می شود ما منحصر به فرد باشیم.
  • فرانچایز سبز با تمرکز متنوع: پیشنهاد به مشتریان خود برای تکمیل راه حل های سبز.

مدل کسب و کار B2B

راه حل های کسب و کار صرفه جویی در انرژی به کسی که فرانچایز را دریافت میکند، اجازه میدهد برای رسیدن به یک طیف گسترده مخاطب در حالی که هدف مشتریان کسب و کار فاکتور بزرگ است. شما به تعداد زیادی از مشتریان که یک فرانچایز انرژی سبز موفق باشند،نیاز ندارید. فقط برخی از مشتریان مناسب. که از انرژی استفاده می کند و هر کس می خواهد پول ذخیره کند! نمایش کسب و کار چگونگی صرفه جویی در هزینه و انرژی، در حالی که انجام کارهای مناسب برای محیط زیست، یک راه عالی برای زندگی است.

فرانچایز سبز = جریان درآمد چندگانه

ما یکی از این نوع درآمد ها در صنعت هستیم، زیرا ما بیش از فقط یک محلول خورشیدی یا LED هستیم. ما به ایجاد انرژی و صرفه جویی در انرژی از نقطه نظر جامع نگاه می کنیم و مشتریانمان را با راه حل های کامل ارائه می دهیم. این به فرانچایزهای ما اجازه می دهد تا روابط بلندمدت بر پایه اعتماد ایجاد کنند که به کسب و کار تکراری تبدیل شوند. مدل حقوقی سبز ما بر اساس ارائه راه حل های پایدار کامل برای ارباب رجوع و مشتریان ما است.

آموزش و حمایت

صنعت انرژی پایدار جدید است؟نگران نباشید! محلول های SuperGreen تمام حمایت ها و آموزش های فروش را پشتیبانی میکند و نیاز به زنده ماندن و رشد در صنعت دارد.

  • شما از دو هفته آموزش در محل بهره مند خواهید شد و از شروع و حمایت مداوم خود بهره مند خواهید شد.
  • از مدیریت حساب های خود تا بازاریابی محل سکونت خود، می توانید برای همه ابزارها، منابع و پشتیبانی از ما حساب کنید، شما باید حق رایانه انرژی تجدیدپذیر خود را اجرا کنید.
  • در برنامه آموزشی SuperGreen شامل هزینه های مربوط به دوره امتحان دستیاری سبز LEED است. LEED نام رهبری در طراحی انرژی و محیط زیست است که بیشترین میزان شناخته شده سیستم رتبه بندی ساختمان در جهان است.

فرصت های مجوز کارشناسی ارشد در سطح جهانی

ما فرصت های منحصر به فرد مجوز کارشناسی برای کشورهای / مناطق هدفمند را به افراد و شرکت های واجد شرایط می دهیم. مجوز کارشناسی ارشد شامل حقوق منحصر به فرد به یک کشور یا منطقه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرصت ویژه یا یادگیری در مورد تبدیل شدن به یک شرک مجوز کارشناسی ارشد SuperGreen بعدی ما، لطفا امروز با ما تماس بگیرید.

 

Category: فرنچایز
Sub-Categories:
Tags:
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرانچایز محلول SuperGreen
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ