ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرانچایز رستوران و نودل بار

Wok & Go در سال 2008 افتتاح شد و از آن زمان به عنوان یک رستوران زنجیره ای غذای تازه آسیایی تهیه میکند و بهترین غذاهای تایلندی، مالزی، اندونزی، چینی و ژاپنی را ترکیب می کند. ما قبلا این فرصت را در سراسر شمال غرب، شمال شرق، میدلندز، ویلز و جنوب انگلیس افتتاح کرده ایم و همچنان به گسترش نام تجاری خود در این مناطق و مناطق بین المللی ادامه می دهیم.
این که آیا شما با Wok & Go به تجربه خرده فروشی می پردازید یا نه، یا مایلید که خودتان فروشگاه خود را اداره نمایید یا فقط در آن سرمایه گذاری کنید، این به عهده شما خواهد بود و ما این حق انتخاب را به شما میدهیم. سیستم پشتیبانی گسترده ما به شما در نگهداری، تأمین بودجه، استخدام تیم خود و اداره رستوران با پتانسیل کامل آن کمک میکند. به طور خلاصه، شما می توانید در این فرصت سرمایه گذاری کنید و آن را به صورت روزانه توسط تیم با تجربه تان اداره و اجرا کنید.
این یک فرصت غیر قابل پیش بینی در بخش مواد غذایی با یک سرمایه گذاری سریع است که رهبر بازار در لهستان است و قصد دارد همچنان باقی بماند و به کار خود ادامه دهد.
مزایای انتخاب Wok & Go
ما از دستورالعمل های خودمان استفاده می کنیم، با تمام نودل هایی که با کیفیت بالا و مواد تازه تهیه می شود. دامنه کاری ما از ظروف برنج خوشمزه، سالاد، سوپ و بستنی آسیایی تکمیل شده است.
این مفهوم متناسب با تمام گرایشهای اصلی مصرف کننده های غذا در انگلستان و سراسر جهان است: سلامتی، راحتی، تلاش برای تنوع، سرعت و محبوبیت غذاهای آسیایی. در این مدل کسب و کار خوردن غذا در محل، خرید و بردن و تحویل یا دلیوری صورت میگیرد، این به این معناست که راه های درآمد چندگانه قابل دسترس هستند و همچنین یک کسب و کاری است که فصلی نیست. نام تجاری ما بسیاری از گروه های مختلف را جذب خود میکند: دانش آموزان، خریداران، کارکنان اداری و خانواده ها.
Wok & Go سریعترین رشد نودل بار را در لهستان داشته و دارای 22 سایت و صندوق است. ما در سراسر کشور حضور داریم و مدل خود را در مکان های مختلف مورد بررسی قرار دادیم: بازار، خیابان، پارک های جزئی، مناطق مسکونی و محلی. به اعتقاد ما، ما تنها فرانچایزر برای پیشنهاد و ارائه گزینه های مدیریت فرانچایز و فرصت های شغلی در این زمینه هستیم که در آن فرانچایزر میتواند فروشگاه را اداره کند و از این بابت تضمین کسب درآمد را میدهیم.
یک سیستم پشتیبانی گسترده
در این فرانچایز علاوه بر پشتیبانی و آموزش های استاندارد، ما یک برنامه جامع آموزشی و پشتیبانی اولیه و عملیاتی و مدیریت کسب و کار ارائه می دهیم. Wok & Go فرانچایزهای زیر را پیشنهاد میکند:
• یکی از این فرنچایزها فروشگاه کلید در دست شامل طراحی، ساخت و مدیریت پروژه است. Wok & Go یکی از چندین رستوران های زنجیره ای است که این سرویس را برون سپاری نمی کند و فروشگاه های با کیفیت را با قیمت های رقابتی عرضه می کند.
• کمک به استخدام و آموزش سرآشپز و مستخدمین.
• به هر فروشگاه فرنچایز یک مدیر منطقه اختصاص داده می شود که هر دو هفته بازدید می کند.
• برنامه بازاریابی ملی که شامل یک برنامه مخصوص مشتریان طراحی شده با 18000+ کاربر است.

به ما بپیوندید
ما به دنبال افرادی واجد شرایط ویژه و دارای شخصیت حقوقی که علاقمند به پیوستن به کسب و کار موفق هستند، میباشیم. مناطق هدف اصلی برای توسعه در لهستان و در نزدیکی فروشگاه های موجود است.

Category: فرنچایز
Sub-Category: غذایی
Tags:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرانچایز رستوران و نودل بار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights