ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرانچایز تیم بین المللی Weathersby

تیم بین المللی Weathersby  یک فرصت برای تعمیر بی نظیر مبلمان با مشتریان ثابت ارائه می دهد. اکنون شما می توانید یک کارآفرین حرفه ای شوید و یک کسب و کار تعمیر مبلمان را بسازید که هر دو هنری ارزشمند و بسیار سودآور است.

صنعت مقاومتی، میراث موفقیت

از طریق تیم Weathersby، شما فرصت منحصر به فرد برای تبدیل شدن به یک کارآموز ارشد و حرفه ای دارید که هر دو هنری ارزشمند و بسیار سودآور است. به ما بپیوندید در ماموریت ما برای تبدیل شدن به یک فرانچایز سنتی بهره ور. بیایید با هم، میراث خود را بسازیم و خودمان را تثبیت کنیم.

تیم Weathersby توسعه بین المللی خود را در اروپا آغاز کرده و خواهان پیوستن به تیم ما هستیم.

بنیانگذاران ما از سال های اواخر دهه 1950 در زمینه مبلمان و تزیینات مشغول به فعالیت بوده اند و مالک ما در سال 2003 شروع به استفاده از فرانچایز کرد. با 58 محل داخلی در ایالات متحده، تیم Weathersby آمادگی خود را برای به دست آوردن مدل موفق خود به مرحله ی جهانی می دهد. شرکت ما با یک مشتری اختصاصی از شرکت های در حال حرکت و مشتاق که مایل به استفاده از خدمات عالی تعمیر و ترمیم مبلمان ما هستند، به ارمغان می آورد.

تعمیر داخلی مبلمان خانگی با مهارت و صداقت

هنر تعمیر و ترمیم مبلمان یک زمینه تخصصی و قابل احترام است. با پیشرفت صنعت دنیای قدیمی، فن آوری گزارشگری پیشرفته و تخصص صنعت، شما می توانید به سرعت هزینه های تعمیر و ایجاد اسناد معتبر را ایجاد کنید. در حالی که برتری در صنعت ساخت و ساز در سازمان صنایع Weathersby مرکزی است، ادعاهای اداری و گزارش نویسی تخصص های هر عضو هیئت مدیره است.

تیم  Weathersby یک شبکه اختصاصی از شرکت های عزل شده که در هر زمانی شرکت های ما را تشویق میکنند و حامی ما هستند، را به ارمغان می آورد. ما به شما یک مزیت ویژه برای سرمایه گذاری در یک صنعت پیشنهاد میکنیم که شامل همه شرکت های متحرک و مشتاق است که از خدمات ما استفاده می کنند.

ما در خدمات ترمیم مبلمان برای شرکت های متحرک و مشتاق در ایالات متحده و بین المللی تخصص یافته ایم. بر اساس سرمایه گذاری اولیه کم و سربارهای کم، مدل ما می تواند برای شرکت های خانگی انجام شود. آموزش ما در صنعت بازسازی مبلمان تغییری نکرده است. برنامه حمایت و پشتیبانی ما کامل، جامع و شخصی است.

در تیم Weathersby، یادگیری هرگز به پایان نمی رسد

تقاضای تعمیر و بازسازی با کیفیت در صنعت انتقال ادعای خسارت و متحرک نیاز به تخصص خاصی دارد که تنها می تواند از طریق آموزش تخصصی به دست آید. برنامه آموزش جامع و مربیگری ما به شما یک هنرمند بسیار ماهر را آماده خواهد کرد.

شما مهارت دارید اجازه بدهید به شما کمک کنیم که آنها را به کار ببرید.

 

MIN. CASH REQUIRED

€85,000

 

 

Category: فرنچایز
Sub-Categories:
Tags:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرانچایز تیم بین المللی Weathersby
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights