Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرانچایز باشگاه انگلیسی مورتیمر

باشگاه انگلیسی Mortimer به کودکان و بزرگسالان فرصت می دهد تا زبان انگلیسی را در محیط آرام یاد بگیرند. روش های آموزشی و مدل کسب و کار آن موفقیت بزرگی است و اکنون در بیش از 20 کشور جهان فعالیت می کند.
باشگاه انگلیسی مورتیمر
باشگاه انگلیسی Mortimer در سال 1990 تاسیس شد تا کودکان و بزرگسالان را به طور همزمان فرصتی برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق سرگرمی و بازی و بدون فشار برای انجام آن داشته باشند و بتوانند یک زبان دیگر بغیر از زبان مادری بعنوان دستاورد داشته باشند.
این شبکه بین المللی مدارس زبان ارائه کلاس هایی را پیشنهاد میکند، مانند “انگلیسی برای مینی”، “انگلیسی برای کودکان” و “مستعدان انگلیسی” برای دانش آموزان؛ و همچنین “انگلیسی برای شما” برای بزرگسالان و سالمندان و برنامه آموزشی جدید “مناسب برای کسب و کار”
فرصت های تجاری مورتیمر
باشگاه انگلیسی Mortimer مجوزهای خود را با مواد با کیفیت بالا، مواد آموزشی خلاق و برنامه درسی نوین و برنامه ریزی کسب و کار و حمایت تبلیغاتی ارائه می دهد. در واقع باشگاه انگلیسی Mortimer واجد شرایط دریافت جایزه F & C طلا برای سال 2013 است که توسط مرکز بین المللی فرانچیز و همکاری (F & C) و انجمن همکاری و ارزیابی شبکه (GUN) اهدا شده است.
باشگاه انگلیسی Mortimer بیش از 300 شعبه در بیش از 20 کشور جهان دارد.

Category: فرنچایز
Sub-Category: آموزش
Tags:
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرانچایز باشگاه انگلیسی مورتیمر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ