Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرانچایز بازاریابی Vibe

آژانس بازاریابی دیجیتال خلاق خود را راه اندازی کنید و از ارائه انواع راه حل های گرافیکی و بازاریابی برای مشتریان، و از پتانسیل سود فوق العاده ای بهره مند شوید.
فرصت های دیجیتال فرانچایز با Vibe
به لیگ جهانی قهرمانان بازاریابی دیجیتال خوش آمدید!
بازاریابی VIBE به کسب و کار و سازمان های مختلفی کمک می کند تا اهداف بازاریابی خود را بدست آورند.
رویکرد مشورتی Vibe، ما را در بازار دیجیتال جدا می کند، همانطور که ما مجموعه گسترده ای از خدمات را نیز فراهم می کند. در حقیقت، ما در موفقیت هایمان خیلی مطمئن هستیم که حتی برای بسیاری از خدمات ما تعهدی به نتایج ارائه می دهیم. همه به حضور آنلاین نیاز دارند و همه می خواهند فروش بیشتری داشته باشند. Vibe برای کمک به کسب و کار به آرزوهای کسب و کار خود کمک می کند
Vibe’s consultative, results driven approach sets us apart in the digital marketplace, as does our extensive portfolio of services. In fact, we are so confident in our success that we even offer commitments to results for many of our services. Everybody needs an online presence and everybody wants more sales. Vibe is well placed to help businesses achieve their business aspirations
فرصت های Vibe
شما با کمک ما می توانید خدمات کامل کسب و کار مشاوره بازاریابی و سودآور را راه اندازی کنید که شامل موارد زیر است:
• آموزش عالی
• مربیگری
• مدیریت پشتیبانی تولید
به عنوان یک مدیر Vibe، شما به تمامی کسب و کارها کمک خواهید کرد تا اهداف بازاریابی دیجیتال خود را با ارائه مجموعه کامل خدمات Vibe (با گزینه هایی برای همه بودجه) به اهداف بازاریابی دیجیتال خود برسانید. شما قادر خواهید بود هر یک از خدمات زیر را توصیه کنید و همچنین فرصت های زیادی برای فروش متقابل وجود دارد:
• برنامه های تلفن همراه سفارشی
• توسعه وب سایت سفارشی
• وب سایت های ماهانه را پرداخت کنید
• فروشگاه های آنلاین سفارشی
• بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
• بازاریابی گوگل
• فیلم / انیمیشن
• طراحی گرافیک
• Telemarketing
• بازاریابی ایمیل / متن
شما می توانید تمام تلاش خود را در زمینه بسته شدن پروژه ها و مدیریت مشتری متمرکز کنید، در حالی که متخصصان Vibe متعهد به انجام تمام کارهای توسعه خود هستند. شما همچنین قادر به استفاده از مجموعه گسترده ای از پروژه ها و مطالعات موردی Vibe برای کمک به شما در فروش بیشتر هستید.
زمانی که پروژه های شما با موفقیت انجام شوند، می توانید مشتری را با 24/7 Vibe پشتیبانی کنید.
Vibe همچنین فرصت های عالی برای ساخت یک درآمد خالص را نیز ارائه می دهد.
آیا برای شماست؟
Vibe فرانچایز ایده آل کسانی هستند که اعتماد به نفس در محیط فروش دارند، از کار شبکه ای لذت می برند و قادر به ایجاد روابط مناسب با مشتری هستند. اگر می خواهید رئیس خودتان باشید، بسیار متقاعد کننده و موفق هستید در ایجاد ارتباط با دیگران، شما فقط می توانید آنچه را دنبال می کنید باشد.
اگر می خواهید یک طرح رشد اقتصادی تهاجمی و تمایل به ساخت یک تیم داشته باشید، پس ما گزینه های دیگری نیز برای حمایت از آرمان هایمان داریم.
دیدار با مدیران موفق ما
بسیاری از مدیران Vibe موفقیت فوق العاده ای را تجربه کرده اند، مانند یک جایزه تجاری جدید برای نوآوری وب سایت، در حالی که یک فرانچایز دیگری نیز برای کار با ناتو قرار دارد.
سرمایه گذاری
ما سه بسته فرانچایز را در اختیار داریم.
• پاره وقت: معرفی فرصت جدید حق ورود به سایت Vibe. ایده آل برای کسانی که مایل به ایجاد Vibe نیمه وقت هستند و یا فقط می خواهند اصول اولیه راه اندازی و اجرای کسب و کار خود را یاد بگیرند. از 8000 یورو + مالیات بر ارزش افزوده
• تمام وقت: یک تخفیف ویژه از 16،995 یورو + مالیات بر ارزش افزوده که به شما همه چیزهای مورد نیاز را برای راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال، میدهد. تمام آموزش ها و پشتیبانی مورد نیاز شما، یک سیستم CRM، یک وثیقه بازاریابی اولیه و یک سرویس اختصاصی تماس تلفنی برای پیگیری های خود دریافت می باشند.
• ردیابی سریع: گزینه مسیر سریع ما برای افرادی است که واقعا می خواهند به موفقیت برسند و شاید تیم را رشد دهند. ما همه چیزهایی را که بسته بندی استاندارد است به شما ارائه می دهیم اما ما تلاش های بازاریابی خود را با کمپین های مهم رسانه های اجتماعی و فعالیت های پشتیبانی تولید فقط برای یک بار هزینه از 25،995 پوند + مالیات بر ارزش افزوده انجام خواهیم داد.
در حالی که هیچ هزینه مدیریتی در حال حاضر با Vibe وجود ندارد، توصیه می کنیم که منابع مالی برای حداقل 3 تا 6 ماه را برای راه اندازی کسب و کارتان دراختیار داشته باشید. شما همچنین باید بتوانید در برخی از بازاریابی سرمایه گذاری کنید، مانند پیوستن به سازمان های شبکه ای.
شما به دفتر اداری نیاز ندارید. برای شروع باید به تلفن و لپ تاپ نیاز داشته باشید.
منابع مالی
Vibe دارای یک شریک بودجه اختصاصی است که می تواند به شما در تامین نیازهای اضافی شما کمک کند. لطفا برای جزئیات بیشتر بپرسید.
می خواهید برای پیوستن به تیم برنده شوید؟
اگر این اشتیاق شما را برانگیخته باشد، خوشحال خواهیم بود که چت را روی گوشی تنظیم کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد شما پیدا کنید، سوالات خود را پاسخ دهید و بیشتر در مورد فرصت صحبت کنید.

Category: فرنچایز
Sub-Category: آموزش
Tags:
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرانچایز بازاریابی Vibe
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ