Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شروع یک کار تجاری Franchise Relooking

Relooking یکی از راه های پر درآمد برای شروع یک کسب و کار در کشور لهستان میباشد که با تمام آموزش های مربوط به زیبایی برای شما، امکان سرمایه گذاری در این زمینه را فراهم میآورد. این حیطه برای کسانی که تجربه فروش را دارند بسیار مناسب میباشد.
موفقیت شیرین با کیلینیک زیبایی Relooking
این شرکت با تجربه در زمینه زیبایی در سال 2008 به ثبت رسید. زمینه کاری این مجموعه با مفهوم زیبایی و لاغری امکان ورود سرمایه گذاران را به تجارت جهانی فراهم میکند. زمینه فعالیت این شرکت در حوزه : لاغری، جوانسازی، لیفتینگ صورت، خدمات مربوط به پوست و مو
این مرکز زیبایی خدمات مربوط به مردان و زنان را انجام میدهد. خدمت رسانی این مرکز به این شکل است که تمامی خدمات را برای مشتریان خود بطور کامل توضیح میدهد و به آنها تضمین خدمات انجام شده را میدهد.
Relooking از آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی در زمینه حذف موهای زائد، جوانسازی پوست و درمان و مراقبت های پوستی با فرکانس رادیویی، درمان آنتی سلولیت بهره میبرد. نظرسنجی مشتریان رضایت صد در صدی آنها را میرساند.
مزایای پیوستن به Relooking
• اعطای مجوز تجاری بدون هزینه ورود و یا حق امتیاز
• سرمایه اولیه برای این کار از PLN18000 شروع میشود. (تقریبا PLN 22000)
• دارای ریاستی با تجربه بالا از سال 1985
• بازاریابی و تبلیغات موثر
• تلبب
• آموزش جامع
• قلمرو علمی منحصر به فرد
• دارای طیف وسیعی از لوازم آرایشی، کرم ها، پروتئین ها و محصولات فیتو از خط تولید Relooking
• پوشش تمام بازارهای زیباییدر زمینه لاغری، از بین بردن موهای زائد و جوانسازی
• تجربه اثبات شده در این زمینه و همکاری با بیش از 120 مرکز
شما می توانید مرکز خود را با بیش از چهار کابین کاملا مجهز از 18000 یورو (نزدیک به 22000 یورو) باز کنید که شامل آموزش تجهیزات (فن آوری + جدول درمانی)، سهام اولیه محصولات و بازاریابی برای راه اندازی تجارت بزرگ شما است.
آیا شما برای راه اندازی Relooking مصمم هستید؟
رقیبان ما باید مصمم باشند که موفق شوند و یک غریزه فروش قوی داشته باشند. به داشتن تجربه زیبایی نیازی نیست زیرا Relooking تمام آموزش هایی را که شما نیاز دارید تا مرکز خود را در شبکه بین المللی ما اجرا کنید برای شما فراهم می کند.
شما مرکز زیبایی خود را میتوانید با پنج کابین و تنها با یک تا سه نفر را اداره کنید به همین دلیل به لطف فن آوری های روز، میتوانید خدمات را به طور همزمان برای 3-4 مشتری انجام دهید و این کار امکان سودآوری مطلوب را برای شما فراهم میآورد.

Category: فرنچایز
Sub-Category: آرایشی و بهداشتی
Tags:
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شروع یک کار تجاری Franchise Relooking
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ