Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Hero_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget]

اقامت دائم  کانادا وضعیتی است که به کسی که شهروند کانادایی نیست اجازه زندگی و کار در کانادا را بدون محدودیت زمانی برای اقامت در این کشور را می دهد.در این متن با مزایای اقامت دابم کانادا و روشهای اخذ آن آشنا می شویم

 مزایای اقامت کانادا
اقامت دائم بسیاری از حقوق و مسئولیتهای یکسان را به عنوان شهروند کانادایی ، از جمله حق زندگی ، کار  را (مشروط به محدودیت ها) و تحصیل را به فرد خارجی می دهد
از جمله شرایط بازنشستگی و استفاده از بیمه و خدمات درمانی
تنها محدودیت موجود نداشتن حق راا ی است
ساکنان دائم حق رای در انتخابات در کانادا را ندارند و همچنین نمی توانند

به دلایل امنیت ملی ، در هر دو بخش دولتی یا خصوصی که سطوح بالای امنیتی کشور کار کنند

 اقامت کانادا ازطریق سرمایه گداری( 150هزار یورو)

برنامه کارآفرینی  کانادا به خصوص ایالت اصلی انتاریو و بخصوص شهر تورنتو که محبوب ایرانیان است درواقع برای حمایت لز سرمایه کذاران خارجی و افرادی که به دتبال اخذ اقامت کانادا هستند و به دنبال پیاده سازی ایده جدید تجاری یا خرید یک کسب و کار موجود در انتاریو و شهر تورنتو هستند ، طراحی شده است .درواقع این طرح فرصتی را برای کارآفرینان فراهم می کند که پس از تأسیس موفقیت آمیز  کسب و کار خود در انتاریو ، برای اقامت دائم افدام کنند . 

 در این روش باید تمکن شما در ایران حدود 400 هزار یورو (با ترخ یورو ۵۰۰۰ تومانی تشان داده شود) حتی به   صورت ملک. یعنی دارایی ملکی به تقدی حدود ۲ میلیارد داشته باشید .

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget]


نحوه راه اندازی یک تجارت کوچک در کانادا

ثبت شرکت کانادا و راه اتداری کسب و کار در کانادا و همچنین سرمایه گذاری در کانادا ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد ولی درواقع مراحل چند گاته ای وجود دارد ، که ما به شما کمک می کتیم تا آن را به صورت مرحله به مرحله انجامدهید. این راهنما به شما کمک می کند تا رویای خود را برای راه اندازی کسب و کار به واقعیت تبدیل کنید.

متقاضیان ثبت شرکت کانادا همه تجار و صاحبان کسب و کار ایرانی که با مشکلات عدیده ای از قبیل بی ثباتی اقتصادی ؛ محدودبت نقل و انتقالات منابع مالی و پولی ؛ تجاری ؛تولیدی ناشی از تحریمها هستند. شما باید بدانید که علیرغم وجود محدودیتهای فوق برون رفت از این مشکلات کار دشواری نیست و کارشناسان مجرب ما در این خصوص مهارت داشته و شما را تا انتهای پروسه استقرار شرکت و شروع کسب و کار یاری میدهند.

اقامت کانادا برای صاحبان مشاغل

اگر شما متقاضی سرمایه گذاری کانادا هستید و دارای کسب و کار در ایران هستید و میخواهید فعالیتهای مشابه و و یا جدید راه اندازی کنید ما به شما کمک میکنیم که چگونه این پروسه را انجام دهید؛اساسا میتوان به دو صورت اقدام نمود یا یک بیزنس فعال را به شما منتقل کرد که دارای زمان انجام کار کمتری است  و یا اینکه از ابتدا یم بیزنس راه اندازی کرد.  که در هر دو حالت تفاوت چندانی با هم ندارند. پروسه سرمایه کذاری کانادا و  اقامت کانادا دارای مراحلی می باشد که در ادامه مطالب به آن اشاره می شود.

1. با یک ایده کسب و کار خوب و تجربه شده پیش بروید

فرقی نمی کند شما در کانادا باشید یا در هر جای دیگر، یک تجارت موفق با یک ایده خوب شروع می شود . مهارت های خود را مطالعه کنید ، روندهای فعلی را تماشا کنید ، و به دنبال راه هایی برای بهبود کسب و کار موجود خود یاکسب و کار جدیدی در بازار باشید. و قبل از سرمایه گذاری وقت و پول  در آن ، ایده خود را کاملاً آزمایش کنید

بهترین روش برای آزمایش ایده شما با تبدیل آن به یک برنامه تجاری است . این به شما امکان می دهد تا همه چیز در مورد صنعت ، محصولات و بازار تجارت خود را به طور کامل بررسی کنید. همچنین این امکان را به شما می دهد تا به سرمایه گذاران و وام دهندگان ارائه دهید.

قبل از راه اندازی مشاغل ، شما باید یک برنامه کاری کامل  داشته باشید. هرچند در مراحل اولیه ، می توانید یک برنامه سریع شروع کنید که به شما نشان می دهد ایده کسب و کار شما عملی است یا خیر.

3. یک نام وبرند برای شرکت خود انتخاب کنید

انتخاب یک نام تجاری با ملاحظات قانونی و بازاریابی همراه است. در کانادا ، دولت محدودیت های بیشتری را برای شرکت ها نسبت به مالکیت های خاص قائل است ، اما هر صاحب مشاغل هنگام نامگذاری مشاغل خود مجبور است مسائل حقوقی را در نظر بگیرد. اکثر مشاغل حداقل باید نام خود را در دولت کانادا ثبت کنند. از نظر بازاریابی ، نام کسب و کار شما باید کاری را انجام دهد که تجارت به روشی جالب و به یاد ماندنی و مثبت انجام شود.

4- نوع ثبت شرکت کانادا ازلحاظ مالکیت

هنگام شروع یک تجارت در کانادا ،چند شکل اصلی مالکیت مشاغل وجود دارد که می توانید برای یک ساختار تجاری از آن استفاده کنید : گزینه های مختلفی در این زمینه وجود دارد ، مانند یک شرکت سهامی یا مسذولیت محدود ،

  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی خاص (A.S )

بهترین مدل ثبت شرکت برای پیگری راه اندازی کسب و کار خصوصی و پیگیری پروسه های اقامتی شرکت مسئولیت محدود در کانادا می باشد.

5. تأمین مالی کسب و کار کوچک را پیدا کنید

در حالی که برخی از دارندگان می توانند مشاغل کوچک جدید را خود تأمین مالی کنند ، بسیاری دیگر نیاز به تزریق وجوه از منابع دیگر مالی دارند. گزینه های بسیاری برای جذب سرمایه وجود دارد ، از شریک سرمایه گذار گرفته تا سهم سهام در کمک های دولتی .

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت کانادا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ