ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راهکارهای متقلبانه برای اخذ اقامت

تقلب در اخذ اقامت سرمایه گذاری

موارد بحث شده

محمدعلی جمال زاده در کتاب معروف خلقیات ما ایرانیان به موردی از قول رابرت واتسون نویسنده کتاب “تاریخ ایران در دوره قاجاریه” آورده است که هر روزه با انحای مختلف آن مواجیهم. نویسنده انگلیسی در تعامل با ایرانیان معتقد بوده است:

” ایرانیان عمدتا باهوش هستند، اما هوش آنها تواما با نادرستی و فقدان استقامت اخلاقی است.”

هر روز پیشنهادات عجیبی می شنویم که به مشتریان ایرانی داده شده است. در زیر به چند مورد از این موارد که برای بسیاری از ما از فنون زیرکانه به حساب آمده و فرنگی ها آن را خلاف می دانند اشاره می کنیم و با استناد به قوانین کشور های متمدنه در اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی، نتیجه این اعمال بر سرنوشت کاری و شخصی مرتکبین آن را نقل می کنیم.

  1. ثبت شرکت صوری:

راهکار زیرکانه (بخوانید متقلبانه):

شرکتی برای شما در اتحادیه اروپا راه اندازی شده و در طول سال چند تراکنش مالی و قرارداد دروغی بین شرکت شما و شرکت های صوری دیگر انجام می شود.

جرم:

فرایند پولشویی مراحل مختلفی دارد که می‌توان به بعضی از آن‌ها اشاره کرد:

  • در قدم اول پول کثیف توسط کارگزاران (یا شخصی که کاریاب نامیده می‌شود) به سیستم‌های مالی و بانکی تزریق می‌شود.
  • در مرحلهٔ دوم برای پنهان کردن سرمنشا ذخایر مالی این پول از طریق روش‌هایی پیچیده و اجرای تراکنش‌های مختلف به حساب‌های متعدد دیگر منتقل می‌شود که «لایه بندی» نامیده می‌شود.
  • و در نهایت، این پول که با نقل و انتقال‌های فراوان، عادی جلوه داده شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته بسته به شرایط، ممکن است نیازی به بعضی از مراحل نباشد. برای مثال، درآمدهای غیر نقدی که قبلاً در سیستم مالی وجود داشته‌است نیاز به قرار گرفتن در این فرایند ندارد.

یکی از حساب های مورد استفاده هم ممکن است در مرحله پنهان کردن سر منشا، حساب شرکت شما باشد. این کسب و کار برای کسانی که در این زمینه تخصص دارند پول خوبی به همراه خواهد داشت ولی شما را در منجلابی از انواع اتهامات و حتی صدور حکم قضایی گرفتار خواهد کرد. برای کسب اطلاعات در مورد شرایط اخراج از اتحادیه اروپا این مقاله را بخوانید.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که کشور ایران در رنک جهانی پولشویی در کنار کره شمالی در رده 149 جهان است و به صورت پیش فرض ذهنیت بانکها مثبت نیست. لذا سرمایه خود و خانواده تان را به دلیل سودجویی عده ای به خطر نیاندازید. کافی است نگاهی به مطبوعات و میزان پول های بلوکه شده ایرانیان در کشورهای مختلف داشته باشید.

  1. استخدام صوری در یک شرکت:

راهکار زیرکانه (بخوانید متقلبانه):

به شما پیشنهاد می شود که در ازای پرداخت مبلغی به صورت سالانه برای شما درخواست کار صادر می شود و می توانید به خوبی در کشور متبوع زندگی کنید.

جرم:

این عمل شما رشوه دادن به حساب آمده و طبق قوانین اتحادیه اروپا در صورت آگاهی اداره مهاجرت کشور متبوع، این اداره اجازه اخراج شما را داشته و از مدت 6 ماه تا 2 سال اجازه ورود به ناحیه شینگن را ندارید.

اگر به دنبال راهکاری منطقی مبتنی بر راه اندازی کسب و کار واقعی بوده و قصد ندارید به عنوان یک مجرم وارد اتحادیه اروپا و یا آمریکای شمالی شوید با کارشناسان ما در باتیس در تماس باشید. با هر سطح سرمایه ای بالاتر از 20 هزار یورو می توانیم راهکاری درست و منطبق بر قانون به شما ارائه کنیم.

3. اقامت بدون حضور فیزیکی

راهکار زیرکانه (بخوانید متقلبانه):

لازم نیست در اتحادیه اروپا ساکن باشید ما با گردش پول شما، اقامتتان را می گیریم.

جرم:

این هم از آن حرفهایی است که آدم عاقل شاخ در می آورد. اگر لازم نیست که حضور داشته باشید و می توانید در تمام مدت در ایران ساکن باشید، پس چرا باید کشوری به شما اقامت بدهد؟

لطفا برای مشخص شدن خطرات این اقدام اخبار این سایت را بخوانید:

جزییات بسته شدن حساب های ایرانیان غیر مقیم در کشورهای مختلف دنیا

همانطور که مسئولین اتاق بازرگانی در این گزارش گفته اند، هیچ کشوری افتتاح و داشتن حساب برای فردی که اصلا در آن کشور حضور ندارد را قبول نمی کند. البته استثنائات خاص وجود دارد ولی فرایند آن نیاز به مکاتبات با بانک، اداره مالیات و انجام فرایند های KYC و AML است.

فرق ماجرا در حداقل مدت زمان حضور شما در یک کشور است ولی در هر حال حتی اگر امکان حضور در کشور را ندارید با مدارک و مستنداتی باید به اداره مهاجرت ثابت کنید که چرا لازم است خارج از کشور باشید. بعلاوه این که باید اثبات کنید که نوع کسب و کار شما این را می طلبد. مثلا کارخانه ای در ایران دارید که باید حتما در آن مشغول به کار باشید، اما محصولات شما در کشور مقصد فروخته می شود و شما هر از چند گاهی باید به آن کشور و مشتریانتان سر بزنید. بعلاوه،

1. برای سهولت رفت و آمد نیاز به اقامت دارید

2. کسب و کار شما در آن کشور مالیات می دهد و سود منطقی به آن کشور می رساند. (در مورد مفهوم سود منطقی بازگشت داوطلبانه)

3. نیاز به استخدام نیرو در آن کشور دارید.

4. مدارک کافی برای اثبات حضور خود در آن کشور دارید. مثلا خانه ای خریدید و یا جایی را اجاره کرده اید.

سخت گیری کشورهای مختلف در خصوص این قوانین متفاوت بوده و کارشناسان ما می توانند به شما در رسیدن به بهترین گزینه برای اقامت کمک کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913

لپ کلام: ما به همه شما ارادات داریم و دوست داریم صدای شما را بشنویم ولی اگر با ما کار می کنید، شنیده های بی سند قبلی را کنار گذاشته و حتی زمانی که ما به شما راهکاری ارائه می کنیم، از ما استنادات قانونی هر راهکار را بخواهید. اما از اینجانبان به دنبال روش های من درآوردی و پرخطر که مغایر با قانون است نباشید.

سرتان سلامت!

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راهکارهای متقلبانه برای اخذ اقامت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights