مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

هزینه تحصیل در لهستان، ویژه متقاضیان اخذ اقامت اروپا

اشتراک گذاری:

هزینه تحصیل در لهستان، ویژه متقاضیان اخذ اقامت اروپا، باتیس هلدینگ

تحصیل رایگان، جذاب‌ترین عامل برای اخذ اقامت لهستان

یکی از خصوصیاتی که دانشجویان و علاقمندان به تحصیل را راغب به اخذ اقامت لهستان می‌کند، این است که اگر فردی به زبان لهستانی به صورت کامل تسلط داشته باشد، می‌تواند کاملاً رایگان در سیستم آموزشی این کشور تحصیل کند.

عدم تسلط به زبان لهستانی و تحصیل در مدارس بین المللی

در صورتی که خودتان یا فرزندانتان به زبان لهستانی تسلط نداشته باشید و فقط انگلیسی آموخته باشید، باید وارد مدارس بین المللی شوید. این مدارس و دانشگاه‌ها هزینه‌های بالایی دارد. هزینه تقریبی تحصیل در این مدارس به صورت تقریبی سالیانه 65,000 زلوتی است. علاوه بر این مبلغ باید هزینه‌های جانبی تحصیل مانند کتاب، کلاس‌های فوق العاده و غیره را هم بپردازید.

اخذ اقامت اروپا و تحصیل در دانشگاه‌های لهستان

تحصیل به زبان لهستانی برای افرادی که شهروند اتحادیه اروپا هستند یا ملیت آن‌ها لهستانی است، رایگان است ولی دانشجویان بین المللی باید شهریه بپردازند. در زیر به صورت مختصر به مسئله شهریه دانشگاه‌های لهستان اشاره شده است. در صورتی که خواستار اقامت لهستان و تحصیل در این کشور هستید، باید با موارد زیر آشنایی داشته باشید:

  • هزینه تحصیل در لهستان برای سال اول و دوم، 2,000 یورو است (سالانه)
  • برای گذراندن دوره‌های کارآموزی کارشناسی ارشد و دکترا باید 3,000 یورو بپردازید (سالانه)
  • اگر بخواهید دوره‌های زبان لهستانی را بگذرانید هم باید سالانه 2,000 یورو بپردازید.

توجه داشته باشید که یادگیری این زبان لازم است؛ زیرا اگر بخواهید اقامت لهستان را به صورت دائم دریافت کنید باید به این زبان تسلط نسبی پیدا کنید.

هزینه زندگی دانشجویی در لهستان

در مقاله­ای تحت عنوان «اطلاع از هزینه‌های زندگی در لهستان برای اخذ اقامت اروپا» تا حدودی به هزینه‌های زندگی در کشور لهستان اشاره شده است. در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را دریافت کنید و در این کشور به تحصیل بپردازید باید بدانید که با 350 تا 550 یورو در ماه می‌توانید زندگی خود را بگذرانید. میزان شهریه دانشگاه‌های این کشور بین 2,000 تا 6,000 یورو در سال است. اگر در رشته‌های مدیریتی تحصیل کنید باید 8,000 تا 12,000 یورو بپردازید. این تنوع قیمت به نوع و سطح دانشگاهی بستگی دارد که در آن تحصیل می‌کنید.

خلاصه

  • تحصیل رایگان برای دانشجویان لهستانی و شهروندان اتحادیه اروپا
  • هزینه تحصیل در مدارس بین المللی حدود 65,000 زلوتی در سال
  • هزینه تحصیل در دانشگاه‌های لهستان بین 2,000 تا 6,000 یورو در سال
  • هزینه زندگی دانشجویی در لهستان بین 350 تا 550 یورو در ماه

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

هزینه تحصیل در لهستان، ویژه متقاضیان اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ