Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نقاط قوت و ضعف ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور

موارد بحث شده

وقتی صحبت از ثبت شرکت قطر و اقامت در این کشور به میان می‌آید، بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در پی این هستند که بدانند راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر چه مزایا و معایب یا نقاط قوت و ضعفی دارد. در این مطلب قصد داریم نگاهی گذرا و خلاصه‌وار به نقاط قوت و ضعف این کشور داشته باشیم تا متقاضیان بتوانند تصمیمی درست، هوشمندانه را در رابطه با ورود به این کشور اتخاذ کنند.

اخذ اقامت قطر و سکونت در این کشور

سکونت مستلزم اجاره یا خرید منزل مسکونی است. مزیت قطر در این زمینه آن است که به صورت مداوم ساختمان‌های شیک و جدیدی در آن ساخته می‌شود ولی به صورت کلی هزینه‌های این کشور در زمینه منزل فوق‌العاده بالا است. همچنین در مقاله «معایب ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور» اشاره شده است که آپارتمان و منزل مسکونی در این کشور محدودیت دارد و تعدادی زیادی از افراد در لیست انتظار قرار دارند.

امنیت در قطر

نقطه قوت اقامت قطر در این زمینه، فضای امن، آرام و باثبات آن است که باعث می‌شود پس از ثبت شرکت قطر نگران مسائل  ولی این کشور در نوع خود معایبی هم دارد. یکی از این معایب، ناامن بودن جاده‌های قطر است. در این کشور برخی از رانندگان واقعاً دیوانه‌وار رانندگی می‌کنند و این احتمال وجود دارد که فردی جان خود را در خیابان‌های این کشور به راحتی از دست بدهد.

رسیدن به سود پس از ثبت شرکت قطر

یکی از مزایای اصلی این کشور که پس از ثبت شرکت به خوبی درک خواهید کرد این است که سود راه اندازی کسب وکار و سرمایه‌گذاری در این کشور واقعاً عالی است. در این زمینه معایبی هم وجود دارد. اولین عیب، محدود بودن و کم بودن ساعات کاری در این کشور است. برخی از ادارات دولتی از ساعت 7 صبح تا 13 فعالیت می‌کنند و تعطیل می‌شوند. ممکن است لازم باید کارمندان خود را در مورد ساعات کاری طولانی‌تر توجیه کنید و هزینه‌ بالایی به آن‌ها بپردازید.

یکی از معایب دیگر ثبت شرکت قطر، بالا بودن نرخ نیروی کار است. حقوق‌ها در این کشور بالا است و به همین خاطر باید از جهت توان تأمین حقوق نیروی انسانی خود اگاه و مطمئن باشید.

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در قطر راه اندازی کنید و پس از اخذ اقامت قطر، زندگی خود را در این کشور ادامه دهید، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت، با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و از مشاوره‌های مشاوران این موسسه بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نقاط قوت و ضعف ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ