Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کشور اسلواکی را بیشتر بشناسید

موارد بحث شده

تاسیس شرکت در اسلواکی، که در سالهای گذشته، برای ایرانیان داوطلب مهاجرت به اروپا، به صورت فراگیر انجام شده است، یکی از راههای مهاجرت به اروپا و اخذاقامت اروپا می باشد، اما آیا موضوع ثبت شرکت در اسلواکی، همین گونه که موسسه های حقوقی غیر مجاز و غیر معتبر، مدعی هستند، باعث اخذ اقامت اروپا برای متقاضی و افراد خانواده وی می شود؟ تا چه میزان از نظام حقوقی و قضایی اسلواکی و قوانین ثبت شرکت در اروپا اطلاع دارید؟ آیا وکیل مهاجرت به اروپا، امکان ثبت شرکت در اسلواکی را برای شما دارد؟ هزینه ثبت شرکت در اسلواکی، چقدراست؟ پس از ثبت شرکت در اسلواکی، برای اخذ اقامت اروپا، چه کارهایی لازم است؟ راههای ثبت شرکت در اسلواکی و شرکت های قابل ثبت در اسلواکی، کدامند؟ آشنایی با قوانین بین المللی وحقوق مهاجرت از چه طریقی میسر است؟ مشاورین حقوق بین الملل در موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با توجه به رسالت ذاتی موسسه حقوقی معتبر، سعی دراستخراج قوانین مهاجرتی سایر کشورها و اطلاع رسانی دقیق از راههای مهاجرت قانونی به اروپا وسایر نقاط دنیا برای هم وطنان ایرانی در داخل و خارج کشور نموده اند که حاصل این تلاش تحت عنوان مقاله ثبت شرکت در اسلواکی در اختیار عزیزان قرار می گیرد.

کشور چک سلواکی، بعد از انجام تقسیمات، به دو کشور چک، با مرکزیت شهر پراگ، و اسلواکی با مرکزیت براتیسلاوا، تبدیل شد. با استقلال یافتن کشور اسلواکی که از کشورهای اروپای شرقی محسوب می شد، نیاز به سرمایه گذاری خارجی در اسلواکی، بیش از پیش احساس شد. عبور رود زیبای دانوب از شهر براتیسلاوا، پایتخت زیبای اسلواکی، وجود مناظر و طبیعت بکر، حتی در شمال شهر براتیسلاوا و ارزان بودن کالاها و خدمات و قیمت مناسب مسکن، باعث توجه سرمایه گذاران خارجی به کشور کوچک و زیبای اسلواکی گردید. عضویت اسلواکی در اتحادیه اروپا و پیمان شنگن، دیگر جاذبه سرمایه گذاری در اسلواکی محسوب می شود. نرخ پایین مالیات در مقایسه با کشورهای توسعه یافته اروپایی، امکان ثبت شرکت در اسلواکی و تاسیس شعبه شرکت ثبت شده در اسلواکی درکشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا، امکان و امتیاز دیگری جهت سرمایه گذاری در اسلواکی فراهم نموده است. واحد پول اسلواکی، یورو و زبان رسمی این کشور اسلواکیایی است که ریشه در زبان آلمانی دارد. اسلواکی به همراه چک، زمانی عضوی از امپراتوری اتریش محسوب می شدند و نزدیکی پایتخت این کشور به شهر وین، امتیاز مهم دیگری برای اسلواکی محسوب می شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اخذ اقامت اروپا

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کشور اسلواکی را بیشتر بشناسید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ