Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چرا اروپا را برای اقامت انتخاب کنیم ؟

موارد بحث شده

شما با اخذ اقامت اروپا یا یکی از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا و یا عضو پیمان شینگن می توانید بدون نیاز به دریافت ویزا به دیگر کشورهای عضو سفر کنید. بیشتر این کشورها امکانی را فراهم می آورند که می توانید به بش از ۱۴۵ کشور بدون نیاز به ویزا و روادید در سفر باشید.

می توانید به راحتی در بسیاری از بانک های اروپایی در سراسر دنیا حساب باز کنید.

محدودیتی از لحاظ سنی برای اخذ اقامت اروپا وجود ندارد.

با اخذ اقامت اروپا می توانید از مزایای تحصیلات رایگان در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا بهره لازم را ببرید.

می توانید از بهترین امکانات رفاهی و درمانی در این کشور ها استفاده نمایید و زندگی در یک کشور امن و دارای ثبات اقتصادی و سیاسی را تجربه کنید.

شما برای کسب مجوز اقامت خود در کشورهای اتحادیه اروپا می توانید یکی از مناسب ترین راه ها برای اخذ اقامت اروپا  را انتخاب نمایید. این راه ثبت شرکت خود در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. در صورتی که این راه شما برای دریافت اقامت باشد پس از ۵ سال اقامت موقت می توانید درخواست اقامت دائم اروپا را داشته باشید. که البته معمولا پس از سه سال می توانید این درخواست را ارائه دهید.

مزایای اخذ اقامت اروپا و شهروندی اروپا

کشورهای اتحادیه اروپا همگی کشورهای توسعه یافته با استانداردهای بالای زندگی هستند. تقریبا نیمی از کشورهای اتحادیه اروپا از طریق روشهای سرمایه گذاری به متقاضیان اجازه اقامت می دهند. این برنامه ها برای شهروندان کشورهای ثالث طراحی شده تا بتوانند از امکان زندگی در کشورهای اتحادیه اروپا و یا منطقه شنگن بهره مند گردند.

مردم دنیا در جستجوی فرصت زندگی و کار در کشورهای اتحادیه اروپا هستند. سرمایه گذاران بسیاری در سراسر جهان به دنبالاخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم و یا همان دقیق تر پاسپورت اروپایی هستند. شخصی که کارت شناسایی یکی از کشورهای اروپایی را داشته باشد، شهروند آنجا به حساب می آید. دلایل تمایل سرمایه گذاران به اخذ تابعیت دوگانه و داشتن پاسپورت اروپایی چیست؟ در این مقاله به برخی از دلایلی که باعث افزایش تمایل عده ای به اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم می شود، اشاره می کنیم.

امنیت

از جمله اولین نکاتی که متقاضیان اخذ اقامت به آن توجه می کنند میزان امنیت اجتماعی در آن کشور و ثبات اقتصادی آن است. زندگی در کشوری با امنیت بالا رویای بسیاری از متقضایان اخذ اقامت می باشد. کشورهای اروپایی به طور کلی، امن محسوب می شوند. در اروپا حتی از دارایی های مالی شما نیز محافظت می شود. می توانید به راحتی در بسیاری از بانک های اروپایی در سراسر دنیا حساب باز کنید.

کسب و کار

یکی از دغدغه های افرادی که تمایل به اخذ اقامت اروپا دارند یا اقامت خود را اخذ کرده اند، یافتن شغلی مناسب می باشد.امکان کار در بازار اتحادیه اروپا برای کلیه شهروندان و ساکنان هر کدام از شهرهای اروپا وجود دارد که خود از مزایای شهروندی در این کشورها می باشد.  امکان نقل و انتقال آسان و آزادانه کالا، خدمات، سرمایه و … میان 27 کشور عضو اتحادیه اروپا از دیگر مزایایی است که در اختیار شهروندان اروپا قرار می گیرد.البته توجه به این نکته که برای هر مورد استثنا نیز وجود دارد الزامی است.

سفرهای بین المللی آسان

اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم به شما امکان سفر راحت و آسان را به کشورهای مختلف  می دهد. )امکان سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا حوزه شنگن، بدون نیاز به دریافت ویزا)

انتقال نیروی کار

شهروندان (citizen) یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و دارندگان پاسورت دوم  این امکان را دارند تا در کشورهای دیگر اتحادیه اروپا در جستجوی فرصت های شغلی باشند.

مواردی که تنها شهروندان (citizenمی توانند از آن استفاده نمایند

به عنوان شهروند اتحادیه اروپا می توانید از کلیه حقوق کشوری که در آن اقامت دارید بهره مند شوید. به عنوان مثال خدمات بهداشتی و درمانی، آموزش، برنامه های بی کاری، حقوق بازنشستگی و …

خدمات درمانی

در صورتی که در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا زندگی می کنید و اقامت آن را اخذ نموده اید، می توانید  از مزایای سیستم خدمات درمانی عالی کشورهای عضو اتحادیه اروپا بهره مند شوید . همچنین امکان استفاده  از خدمات درمانی کشورهای دیگر که عضو اتحادیه اروپا هستند را با شرایط  یکسان و با همان هزینه دارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چرا اروپا را برای اقامت انتخاب کنیم ؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ