Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایا و معایب زندگی در لهستان

موارد بحث شده

کشور لهستان،کشوری پهناور است که در مرکز کشور اروپا قرار دارد.طراف این کشور را از سمت شمال دریای بالتیک احاطه کرده است و همچنین کوه های زیادی اطراف این کشور را احاطه کرده است. سالانه افراد زیادی تصمیم به زندگی درکشور لهستان و اخذ اقامت لهستان را می گیرند.در رابطه با  مزایا و معایب زندگی در لهستان  میتوان گفت این کشور همانند دیگر کشور ها مزایا و معایبی برای زندگی دارد.که برای هر فردی که تصمیم به دریافت اقامت لهستان می گیرد دانستن آن الزامی است. در این متن شما را با چگونگی شرایط این کشور و مزایا و معایبی که زندگی در این کشور به همراه دارد اشنا خواهیم کرد.

مزایا و معایب زندگی در لهستان

افراد معمولا با هدف خاصی به کشور های خارجی مهاجرت می کنند.دلایل مهاجرت به کشور لهستان معمولا کار یا تحصیل است.افرادی که با هدف کار وارد این کشور می شوند می بایست از چگونگی در امد در کشور لهستان،دستمزد و حقوق مردم لهستان و… اطلاع داشته باشد.اما فردی که به منظور تحصیل وارد کشور لهستان می شود باید از شهریه های دانشگاهی نیز با خبر باشد.در کشور لهستان شرایط بهداشتی و درمانی بسیار خوب و مناسب می باشد.همچنین این کشور دارای اب و هوایی معتدل است و از لحاظ شرایط اب و هوایی بسیار مناسب است.یکی از مزایای مهم این کشور که سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می کند پایین بودن قیمت مسکن و زندگی نسبت به سایر کشور های اروپایی می باشد.همچنین اگر شما جهت کسب و کار وارد این کشور می شوید می توانید به راحتی از طریق ایجاد یک شرکت اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ نماید که اخذ اقامت لهستان از این روش بسیار کم هزینه است.اما هر کشوری معایبی نیز دارد. یکی از معایب های کشور لهستان دشوار بودن زبان این کشور است. زبان لهستانی بسیار دشوار بوده و یادگیری ان به زحمات زیادی نیاز دارد.به طور کلی معایب کشور لهستان انگشت شمار است و زندگی در این کشور مزایای زیادی دارد. بنابراین با توجه به هزینه های کم زندگی در این کشور می توان این کشور را برای زندگی مناسب دانست.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اقامت لهستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایا و معایب زندگی در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ