Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای اقامت اروپا

موارد بحث شده

کشورهای عضو اتحادیه اروپا کشورهایی پیشرفته با کیفیت بالای زندگی می باشند که  تقریبا نصف آن ها برنامه های سرمایه گذاری را به افراد خارجی ارائه می دهند. این برنامه های سرمایه گذاری مختص سرمایه گذارانی از کشورهای جهان سوم است که می خواهند در اروپا سرمایه گذاری کنند. آن ها با سرمایه گذاری در اروپا، ویزای شینگن و اقامت اروپا را بدست می آورند. حالا سوال اینجا مطرح است که چه امتیازاتی این سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران دارد. در این جا پنج امتیاز اصلی اقامت اروپا توضیح داده شده است.

  1. امنیت

زندگی در مکانی امن آرزوی هر فردی می باشد. اروپا در حالت کلی به عنوان منطقه ای امن در دنیا به حساب می آید. اگرچه، 28 کشور اتحادیه اروپا دارای سطح متفاوتی از امنیت و شرایط متفاوت می باشند، اما می توان گفت که در هرجای اروپا که بخواهید، می توانید با آرامش و امنیت زندگی کنید. به دلیل آن که اتحادیه اروپا به حقوق شهروندی اهمیت زیادی می دهد و از حقوق شهروندان خود نیز به خوبی دفاع می کنند. به گونه ای که نه تنها شما و خانواده در مکانی امن زندگی می کنید بلکه از سرمایه شما نیز حفاظت می گردد. برای مثال طرح های سپرده سرمایه گذاری اروپا برای مبلغ بالای 100 هزار یورو موسسات اروپایی با هر میزان سهمی برای سرمایه گذاران به صورت تضمینی وجود دارد

     2.تجارت

اروپا منطقه ای باز برای سرمایه گذاری برای افراد است که زیر بنای آن آزادی می باشد. دارندگان اقامت اروپا می توانند بین 28 کشور اتحادیه اروپا کالاها، خدمات و سرویس های مختلف را داشته باشند و به راحتی سفر و زندگی کنند.

    3.خدمات درمانی

اگر شما اقامت اروپا را داشته باشید، می توانید از مزایای بیشمار بیمه خدمات درمانی آن استفاده کنید. این امکان و خدمات نه تنها برای کشوری که اقامت آن را دارید، بلکه برای تمامی اتحادیه اروپا با همان هزینه و خصوصیات ارائه می گردد.

   4.تحصیلات

در مورد سیستم آموزشی عالی و کیفیت بالای دانشگاه های اروپایی می توان دانشگاه های زیادی را مثال زد، که در جایگاه های بسیار خوبی در بین دانشگاه های دنیا قرار دارند.

   5.کیفیت بالای زندگی

اروپا به ساکنان خود استانداردهای بالای زندگی را ارائه می دهد. در حقیقت می توان گفت زندگی راحت تر برای مردم اولویت آن ها می باشد. گسترش تکنولوژی و ارائه تکنولوژی های جدید اثباتی بر این موضوع است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اخذ اقامت اروپا

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ