Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت با استفاده از شهروندی نوزاد به دنیا آمده در اروپا

موارد بحث شده

اخذ اقامت اروپا

قوانین شهروندی نوزاد: پس از بحران اقتصادی اخیر و بحث خروج آمریکا از برجام روش های مختلفی برای اخذ اقامت توسط متقاضیان پیشنهاد می شود. برخی از این روش ها همراه با خلاقیت بوده و دانستن برخی از این راه ها خواندنی است. در این متن به یکی از روش های جالب برای اخذ اقامت اشاره می کنیم. البته این نوشته جنبه اطلاع رسانی داشته و همانطور که می دانید عمده فعالیت های یورو اقامت، ارائه راهکارهای تجاری برای اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا است.

* آیا درصورتی که در زمان انتهای بارداری، به کشوری سفر کرده و نوزاد در آن کشور به دنیا بیاید، شهروندی آن کشور به نوزاد و والدینش داده می شود؟

پاسخ:

به طور کلی در دنیا دو سیستم رایج برای اعطای شهروندی وجود دارد:

1. Jus Sanguinus

این لفظ لاتین به صورت تحت اللفظی به معنای “حق خون” می باشد. به این معنی که یکی و یا در برخی از کشورها هردو، از والدین کودک باید ملیت کشور را داشته باشند تا شهروندی آن کشور به کودک اعطا شود.

* عمده کشورهای اروپایی در این زمره می باشند. لذا برای اخذ اقامت اروپا برای نوزاد خود این روش مناسب نیست.

2. Jus Soli

این واژه لاتین به معنی “حق خاک ” بوده و به معنی در نظر گرفتن ملیت فرد به دنیا آمده بر مبنای سرزمینی که کودک در آن متولد شده است می باشد.

  • بسیاری از کشورهای قاره آفریقا از این قاعده استفاده نموده و از جمله انها می توان به آرژانتین و برزیل اشاره کرد که قوانین شهروندی نوزاد طبق حق خاک است.

جمع بندی:

اگر به دنبال راهکاری آسان برای اخذ شهروندی فرزاندنتان در بدو تولد هستید باید با قوانین شهروندی نوزاد آشنا شده و در ادامه هستید، لیست کشورهای زیر را به خاطر داشته باشید:

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اخذ اقامت اروپا

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت با استفاده از شهروندی نوزاد به دنیا آمده در اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ