ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شرایط دریافت اقامت لهستان

موارد بحث شده

شرایط دریافت اقامت لهستان

در صورتی که تمایل به دریافت اقامت لهستان و اخذ اقامت یک کشور اروپایی و شنگن دارید ، ثبت شرکت ، ثبت شعبه  ( انجام فعالیت های اقتصادی ) و یا استخدام از بهترین راههای اخذ اقامت لهستان می باشند.

در حال حاضر بهترین و مقرون به صرفه ترین روش جهتاقامت لهستان از طریق ثبت شرکت در لهستان می باشد و متقاضیان پس از اخذ اقامت موقت از طریق فعالیت کسب و کار و گزارش مالیات های پرداختی قادر به اخذ تابعیت یا شهروندی لهستان خواهند بود. این روش با مدارک و اسناد فعالیت شرکت و گزارش های مالیاتی شرکت فعال در لهستان به دست می آید ، در اداره مهاجرت لهستان به ثبت خواهد رسید.

در این روش متقاضی با استفاده از قوانین مهاجرت در لهستان ، به عنوان صاحب کسب و کار و شرکت لهستانی  اقامت لهستان را دریافت می کند. البته این مدل اخذ اقامت هیچگونه محدودیت برای متقاضی و شرکت به وجود نمی آورد و شخص اجازه گذران زندگی امکان یافتن کار جدید ، تعویض محل کار و یا فعالیت های اقتصادی جداگانه ( در شرکت ثبت شده برای متقاصی ) در لهستان را خواهد داشت.

البته شایان به ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به لهستان می باشد و روش های دیگر نظیر سرمایه گذاری ، خرید کسب و کار آماده در لهستان نیز وجود دارند. شما می توانید با ثبت شرکت جدید در لهستان و یا ثبت دفتر نمایندگی شرکت فعلی خود ، مجوز اقامت لهستان را بدست آورید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. واتساپ اروپا جهت ارسال پیام 09129158913- دفتر تهران88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شرایط دریافت اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights