ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت – اخذ اقامت جمهوری چک

ثبت شرکت - اخذ اقامت جمهوری چک

موارد بحث شده

ثبت شرکت –اقامت چک (اقامت جمهوری چک)

جمهوری چک واقع در اروپا و عضو اتحادیه اروپا دارای اقتصاد به سرعت در حال رشد است و از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کند و کشوری مناسبی برای سرمایه گذاران به دنبال فرصت های سرمایه گذاری بین المللی است.

اقامت چک(اقامت جمهوری چک)

جمهوری چک یک روند دو مرحله ای برای به دست آوردن اقامت دائم از طریق کارآفرینی ایجاد کرده است. مرحله اول، دولت جمهوری چک به سرمایه گذار یک اقامت یکساله موقت می دهد. برای انجام این کار، سرمایه گذار باید درخواستی را به دولت چک بدهد که در میان مواد دیگر توضیح اهداف اقامت سرمایه گذار، نوع سرمایه گذاری در کسب و کار، فعالیت تجاری / خدمات تجاری و غیره را توضیح دهد. هنگامی که درخواست تایید شده است، سرمایه گذار و خانواده (همسر و فرزندان کوچک) اقامت موفت یکساله دریافت خواهند کرد .

اقامت چک (اقامت جمهوری چک) به صورت دائم

هنگامی که سرمایه گذار در جمهوری چک بیش از 90 روز اقامت داشته و همچنان قصد اقامت در جمهوری چک را برای مدت بیش از یک سال دارد و همچنان به توسعه شرکت تجاری ادامه می دهد، سرمایه گذار میتواند درخواست اقامت دائم بدهد. برای انجام این کار، سرمایه گذار دوباره درخواست را به دولت چک ارائه می دهد، این بار به دولت اثبات می کند که سرمایه گذار برای حمایت از خانواده سرمایه کافی داشته باشد، سرمایه گذار با تمام قوانین مالیاتی شخصی و شرکت های دولتی موافق است. سرمایه گذار ملزم به ارائه درخواست پس از ورود اولیه در جمهوری چک و چهارده روز قبل از انقضای اقامت موقت. اگر تأیید شود، سرمایه گذار و خانواده اجازه اقامت دائم که برای دوره اولیه دو ساله معتبر است. این مجوزها ممکن است چندین بار تمدید شود یکی از مزایای اصلی اقامت طولانی مدت در جمهوری چک این است که سرمایه گذار و خانواده نیز واجد شرایط زندگی در سوئیس، لیختن اشتاین و بیش از بیست دیگر کشورهایی هستند که بخشی از قرارداد شنگن هستند.

شهروندی چک

پس از اینکه سرمایه گذار حداقل پنج سال در جمهوری چک اقامت داشت، سرمایه گذار می تواند برای شهروندی چک اقامت کند. این کار، اثبات این است که سرمایه گذار ملیت فعلی کشور خود را از دست خواهد داد، مدرکی مبنی بر اینکه سرمایه گذار برای تخطی از مجازات محکوم نشده است و مدرکی مبنی بر این که سرمایه گذار تمام تعهدات مربوط به داشتن بیمه درمانی و پرداخت حقوق اجتماعی، مالیات، حقوق بازنشستگی و سایر هزینه های مورد نیاز. علاوه بر این، سرمایه گذار باید در مصاحبه ای با یک مقام دولتی چک حضور یابد تا مقام رسمی نشان دهد که سرمایه گذار دارای دانش قابل قبول از زبان چک است.

اقامت چک (اقامت جمهوری چک)

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت چک (اقامت جمهوری چک) با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.  88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت – اخذ اقامت جمهوری چک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights