ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ایده های کسب و کار کوچک با کمترین سرمایه در لهستان

موارد بحث شده

ایده های کسب و کار کوچک با کمترین سرمایه در لهستان

اقتصاد لهستان رو به رشد بوده و  با دیگر مراکز اقتصادی مهم اتحادیه اروپا در رقابت است. فرصت های بسیاری را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار می دهد. در این کشور مناطق اقتصادی ویژه ای وجود دارند که بسیاری از تجارت ها در آن صورت می گیرد.

  • تجارت مواد غذایی

فست فود، رستوران و یا کافی شاپ به معنای یک کسب و کار خوب و واقعی خواهد بود. افرادی که قصد افتتاح یک رستوران بدون محدودیت را دارند نیاز به اخذ مجوز خاص و یا پروانه کسب دارند. ورشو یکی از بهترین شهرها به عنوان پایتخت لهستان می باشد و یک شهر توریستی می باشد. لذا افتتاح مراکز مواد غذایی به صورت بالقوه ای به معنای جذب مردم محلی و گردشگران نیز خواهد بود.

 

  • خدمات مشاوره
  • در این دسته قدرت برقراری ارتباطات و تبلیغات حرف اول را می زند. خدمات مشاوره جز مواردی می باشد که حداقل سرمایه را می خواهد و سرمایه شما تخصص شما خواهد بود. باید بدانید که خدمات و هزینه های راه اندازی کسب و کار مشاوره به نسبت دیگر مشاغل مشاوره ای کمتر خواهد بود چرا که افراد حسابدار قادر به راه اندازی کسب و کار بدون داشتن زمینه کاری در ابتدا خواهند بود.

 

فروشگاه مد

برای افراد خلاق و هنرمند، راه اندازی کسب و کار مد و لباس بهترین گزینه می تواند باشد. یک فروشگاه کوچک می تواند کالاهایی نظیر: تولیدات چرم، زیورالات، لباس های فصلی، لباس های شخصی و لباس های مناسب با سلیقه خریدار را در خود جای دهد. علاوه بر این لوازم جانبی و کیف چرم از دیگر گزینه های انتخابی برای شما خواهد بود.

فروشگاه آنلاین

کشور لهستان دارای یک اقتصاد مدرن است  کارآفرینان می توانند محصولات وسیعی را از طریق فروشگاه آنلاین به فروش برسانند. محصولات و خدمات موجود در آن بسیار خلاقانه می باشد . این درحالیست که این نوع کسب و کار هزینه های پایین تری را شامل می شود. بخاطر داشته باشید که امکان خرید اقلام از مغازه ای به مغازه دیگر از طریق آنلاین امکان پذیر خواهد بود.

را اندازی سوپر مارکت

راه اندازی یک سوپر مارکت کوچک و مشاغلی از این قبیل که در آن شما فروش نیاز روزمره افراد را انجام دهید جز ایده های زود بازده و مطمئن با کمترین میزان سرمایه می باشد.

شرکت euroeghamat به عنوان تنها نماینده شورای کسب و کار ورشو شما را در زمینه انتخاب بهترین کسب و کار متناسب با سرمایه شما راهنمایی می کند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در لهستان و چگونگی راه اندازی تجارت در این کشور و اطلاع از ایده کسب و کار کوچک در لهستان با شماره های زیر در ارتباط باشید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط کسب و کار با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اقامت اروپا

 

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ایده های کسب و کار کوچک با کمترین سرمایه در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights