ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت مجارستان از طریق ایجاد کسب و کار

موارد بحث شده

 اخذ اقامت اروپا و اقامت مجارستان به صورت موقت و دائمی را به آن دسته از صاحبان کسب و کار اعطاء می‌کند که به عنوان مدیر نقشی مهم را در اداره شرکت یا کسب و کار خود ایفا می‌کنند. برای آغاز رویه مهاجرت از طریق کسب و کار، ما باید یک شرکت را در مجارستان تأسیس و یک برنامه کسب و کار را تدوین کنیم، و اطمینان حاصل نماییم که کلیه شرایط لازم برای عملیات موفقیت‌آمیز شرکت برآورده می‌شوند. به محض اینکه مدیر اجازه اقامت خود را دریافت کرد، همسر و فرزندان او نیز می‌توانند برای ملحق شدن به او درخواست دهند. این برنامه برای اتباع همه کشورها موجود است.

انجام کسب و کار در مجارستان و اخذ اقامت اروپا

برای آنکه واجد شرایط استفاده از این برنامه شناخته شوید، باید شرکتی را در مجارستان تأسیس و اداره کنید. به هر حال، تأسیس و اداره شرکت در مجارستان خیلی ساده و البته جذاب است، زیرا مجارستان یک محیط کسب و کار بسیار مطلوب و دارای مزایای زیادی است، از جمله نرخ پایین مالیات بر شرکت‌ها (فقط %9)، روند آسان و کم‌هزینه تأسیس و ثبت شرکت، موقعیت مرکزی این کشور و قرار گرفتن در منطقه «شنگن»، و هزینه‌های زندگی و کار نسبتاً پایین. اگر در صدد آغاز یک کسب و کار در مجارستان هستید و یا می‌خواهید بخشی از کسب و کار فعلی خود را به مجارستان منتقل کنید، می‌توانیم به شما در تدوین یک برنامه کسب و کار متناسب با الزامات اقامت و نیز تحقق اهداف تجاری شما کمک کنیم.

ویزاهای کسب و کاربرای اخذ اقامت اروپا

برای آغاز این فرایند، باید حداقل برای مدت کوتاهی به مجارستان سفر و یک حساب بانکی را برای شرکت جدید خود در مجارستان باز کنید. اگر از قبل ویزای شنگن دارید، می‌توانید از آن برای ورود به مجارستان استفاده کنید – در غیر این صورت، ما می‌توانیم برای اخذ یک ویزای کسب و کار کوتاه‌مدت برای این منظور به شما کمک کنیم.

مزایای اجازه اقامت مجارستان

با اخذ اقامت مجارستان از طریق مالکیت یک شرکت یا کسب و کار در مجارستان، شما و خانواده‌تان می‌توانید آزادانه به کشورهای منطقه شنگن سفر کنید، و از هزینه‌های زندگی نسبتاً پایین مجارستان، محیط کاری مطلوب و موقعیت مرکزی این کشور بهره ببرید. برای گفتگو درباره این رویه‌ها و یافتن بهترین رویه برای خود و خانواده‌تان، کافی است ملاقاتی را با یکی از کارشناسان کسب و کار و مهاجرت ما ترتیب دهید

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اخذ اقامت اروپا

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت مجارستان از طریق ایجاد کسب و کار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights