Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت لهستان و بررسی شرایط آب و هوای این کشور

موارد بحث شده

اقامت لهستان و بررسی آب و هوای این کشور در تابستان

آب و هوای لهستان یکی از خارق‌العاده‌ترین شرایط جوی را در بین کشورها دارد. در واقع کشور لهستان، چهار فصل را به وضوح مورد پوشش قرار می‌دهد و این امر شرایط خوبی برای اقامت لهستان ایجاد می کند آب و هوای لهستان در تابستان بسیار گرم است. یکی از نمونه‌های مهم در خصوص این موضوع ویژگی اقیانوسی این منطقه است. لهستان دارای تعداد بسیار کمی کوه است و این موضوع سبب می‌شود که این منطقه در فصل تابستان از نعمت سایه به میزان بسیار کمی برخوردار باشد. ناگفته نماند که لهستان دارای گرما و افزایش دمای بسیار زیادی است. دقت نمایید که حتی آب و هوای لهستان در ماه آخر تابستان و در اوایل پاییز نیز گرم می‌باشد. البته وجود رودخانه‌های زیبا و جزایر کوچکی که در جای جای این کشور قرار دارد سبب می‌شود که تابستانی لذت بخش برای مسافران فراهم شود.

اقامت لهستان و بررسی آب و هوای این کشور درپاییز

کشور لهستان دارای پاییز بسیار معتدلی است. این کشور از طرف جنوب دارای جریان آب و هوای گرم می‌باشد و اغلب به صورت نیمه گرمسیری بوده و سواحل بانتیک از دسته بهترین مناطق گردشگری این کشور در فصل پاییز است. در فصل پاییز اغلب این مناطق دارای طبیعتی بکر و بسیار زیبا است. دقت نمایید که میانگین دمای این کشور در فصل‌های پاییز و یا اواخر تابستان چیزی در حدود 20 تا 25 درجه بوده و یکی از بهترین دماهایی است که شما می‌توانید برای اقامت لهستان نمایید. آب و هوای لهستان در پاییز این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که از قدم زدن در طبیعت بسیار لذت برده و افرادی که علاقمند به هنر عکاسی هستند می‌توانند تصاویری بسیار زیبا و قابل قبول از خود بجای بگذارند. امکان بارش باران در فصل پاییز در این کشور به صورت خیلی محدود وجود دارد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اقامت لهستان

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان و بررسی شرایط آب و هوای این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ