Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت لهستان، اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

در صورتی که قصداخذ اقامت لهستان و  اخذ اقامت اروپا از جمله کشورهای اروپایی از قبیل لهستان و چک را دارید و درصدد دریافت اقامت یک کشور اروپایی و شنگن هستید ، ثبت شرکت بهترین راههای اخذ اقامت لهستان می باشند .شما می توانید با ثبت شرکت جدید در لهستان و یا ثبت دفتر نمایندگی شرکت فعلی خود ، مجوز اقامت لهستان را بدست آورید.

ثبت شرکت سریع‌ ترین و راحت ‌ترین روش برای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا  و اقامت لهستان می باشد. یکی از پرطرفدارترین راههای اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شعبه ( شعبه شرکت های اروپایی ) در لهستان می باشد که در حال حاضر یکی از بهترین و سریعترین روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد که به اعضای خانواده متقاضی هم این امکان را می دهد که اقامت این کشور را داشته باشند.

هر متقاضی مهاجرت به لهستان پس از ثبت شرکت ، می بایست مدارک و پرونده خود را برای دریافت اقامت موقت در اداره مهاجرت لهستان ثبت نماید. پس از تحویل مدارک و ثبت درخواست ، مدت زمان صدور تصمیم اداره مهاجرت لهستان بین ۳ تا ۶ ماه می باشد.

اخذ اقامت اروپا و تمدید اقامت لهستان

در خصوص تمدید اقامت لهستان ، هر شخص خارجی دارای مجوز اقامت موقت در لهستان با توجه به نوع کارت اقامت خود می تواند درخواست تمدید اقامت خود را تحویل اداره مهاجرت کشور لهستان نماید. همچنین هر شخص خارجی می‌تواند پس از گذراندن پنج سال اقامت موقت بدون وقفه و به صورت پیوسته و با رعایت مقررات اعلام شده از سوى اداره مهاجرت لهستان براى رسیدن به اقامت دائم ، مجوز اقامت دائم در لهستان را دریافت نماید.

 

پس از دریافت اقامت موقت کشور لهستان ، به عنوان مدیر عامل شرکت در لهستان مسئول ارائه گزارشات به اداره ثبت و دارایی لهستان خواهید بود.

اولین نکته در تمدید اقامت لهستان

شما باید درخواست تمدید کارت اقامت لهستان خود را قبل از انقضای مجوز فعلی در اداره مهاجرت کشور لهستان اعلام و ثبت نمایید. این مدت نباید زودتر از ۴ ماه و دیرتر از ۲ ماه از تاریخ انقضای کارت اقامت فعلی باشد و در زمان ثبت درخواست حضور متقاضی الزامی می باشد.

دومین نکته در تمدید اقامت لهستان

دومین نکته‌ای که اداره مهاجرت کشور مقصد بررسی می شود این است که آیا مالیات‌های شرکت و یا هزینه های تامین اجتماعی و … صورت مداوم پرداخت شده‌ باشد.
سومین نکته در تمدید اقامت لهستان

از لحاظ اداره مهاجرت کشور لهستان مواردی همچون اظهارنامه ‌های مالی ، موافقت‌نامه‌ها و قراردادها بسیار با اهمیت بوده و وجود این موارد که بیانگر فعالیت های شرکت متقاضی و مربوط به موارد حقوقی شرکت و شخص درخواست کننده است ، از سوی اداره مهاجرت لهستان مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. گاها حضور و یا عدم حضور متقاضی در لهستان و محل زندگی ثبت شده متقاضی مورد بررسی قرار می گیرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان، اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ