Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اسپانیا

موارد بحث شده

اخذ اقامت اروپا و اسپانیا

شرایط اخذ اقامت اروپا و ویژگی های مهم کشور اسپانیا یکی از ویژگی های  مهم کشور اسپانیا این است که یکی از گرم ترین کشورهای اروپایی است، که باعث می شود افرادی که علاقمند هستند در منطقه ای گرم زندگی کنند به این کشور مهاجرت نمایند. ۱۳ درصد از کل جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل داده اند. تا سال ۲۰۰۸ میلادی، اسپانیا مهاجران زیادی را پذیرفت و از سال ۲۰۰۸، اقامت اسپانیا، روند کاهشی داشته است. اما ایرانیان جز مهاجرانی هستند که بر خلاف دیگر کشورها در سال های اخیر تمایل زیادی به مهاجرت به این کشور نشان داده اند.

محبوب ترین شهرهای اسپانیا در نزد مهاجرانِ اسپانیا، مادرید و بارسلونا (با وجود اینکه شهر کوچکی است) می باشند..ساکنان کشورهای عضو شینگن، می توانند به راحتی اقامت اسپانیا را بدست آورند و به کار و زندگی بپردازند اما کشورهای خارج از این محدوده مانند ایران با دشواریهایی رو به رو هستند. در این مقاله سعی می کنیم با روش های مهاجرتی که پیش روی ایرانیان است بیشتر آشنا شویم. اگر علاقمند هستید بیشتر درباره ی راه و روش های مهاجرت به اسپانیا بدانید همچنان با ما همراه باشید.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت اروپا و کسب اقامت اسپانیا مهاجرت کاری است. این نوع مهاجرت کاغذبازی و مراحل زیادی دارد به همین خاطر اغلب توسط وکیلان مهاجرتی انجام می شود اما مراجعه به وکیلان الزامی نیست.مهاجرت کاری به این معناست که کارفرمایی ساکن در اسپانیا اعلام می کند که به نیروی کاریِ فرد مهاجر نیاز دارد و می تواند در شرکت یا محل کارش او را استخدام کند. در این صورت فرد می تواند به کشور مورد نظر مهاجرت نماید.

اما این که کارفرمایی بدون شناخت کافی برای مهاجری دعوتنامه ارسال کند، کمی بعید به نظر می رسد. این روش بیشتر برای افرادی مفید است که با کمپانی های خارجی در تماس هستند و آن ها حاضر می شوند با توجه به شناختی که از فرد دارند، او را استخدام نمایند. در این رابطه کارفرمایان نیز با محدودیت هایی مواجه هستند برای مثال باید ۳ ماه متداول پوزیشن مورد نظرشان را در روزنامه ها آگهی کنند و اگر فردی اسپانیایی برای انجام آن کار پیدا نشد کارفرما می تواند تبعه ی خارجی استخدام نماید.

پس تکلیف افرادی که هیچ کارفرمایی را نمی شناسند چیست؟

هر کشور در فواصل زمانی مختلف به برخی از مهارت ها نیاز دارد مثلا کشوری به کشاورز و سرزمین دیگری به پزشک متخصص نیاز پیدا می کند، این شغل های مورد نیاز همه ساله طی فهرستی اعلام می شوند و مهاجرانی که واجد شرایط کار در آن موقعیت های شغلی باشند می توانند به استخدام این کشورها در آیند.

اگر فردی با رزومه و سابقه ی کاری خوب خود بتواند کارفرمایی را مجاب کند که می تواند فردی مفید برای وی و کمپانی اش باشد، می تواند در اسپانیا اقامت کرده و پس از ۱۰ سال شهروند رسمی این کشور شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اخذ اقامت اروپا

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اسپانیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ