Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مراحل توسعه و گسترش کسب و کار با ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

بسیاری از افرادی که به دنبال ثبت شرکت اروپا هستند، هدف خود از این کار را رشد و توسعه کسب و کار خود معرفی می‌کنند. گسترش فعالیت اقتصادی در اروپا یکی از بهترین راه‌هایی است که از طریق آن می‌توان به سود خوبی رسید و حتی اقامت اروپا را هم دریافت کرد. در این مطلب قصد داریم که به مراحل و برخی پیچ و خم‌های ثبت شرکت اروپا اشاره کنیم. در زیر به چند مورد از این دلایل اشاره شده است:

تفاوت‌ها را در نظر بگیرید

بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت اروپا، وقتی می‌خواهند برای توسعه کسب و کار خود وارد این قاره شوند، تصور می‌کنند که راه اندازی و گسترش فعالیت اقتصادی در اروپا مانند کشور خودشان است. این باور می‌تواند مخرب باشد و مشکلاتی را برای سرمایه گذار فراهم کند. برای ثبت شرکت اروپا باید استانداردهای این قاره را به طور کامل رعایت کرد. بهتر است که قبل از هر کاری با یک مشاور خبره در زمینه ثبت شرکت اروپا مشورت کرد.

اهمیت شناخت مخاطبان برای ثبت شرکت اروپا

در صورتی که می‌خواهید شرکت خود را در اروپا توسعه دهید، بهتر است که اطلاعات خوبی در رابطه با مخاطبان خود کسب کنید و در واقع آنها را به خوبی بشناسید تا بتوانید به موفقیت برسید. شرط اخذ اقامت اروپا، همین موفقیت است.

انتخاب یک موقعیت مکانی مناسب

اگر می‌خواهید شرکتی قدرتمند و پرفروش را در اروپا بنا گذارید، پیش از هر چیز با یک متخصص مشورت کنید و ببینید که کدام کشور اروپایی برای کسب و کار شما مناسب‌تر است و کدام کشور می‌تواند اخذ اقامت اروپا را برای شما آسان‌تر کند. سعی کنید بهترین موقعیت مکانی را برای دفتر و شرکت خود پیدا کنید؛ چون این عامل واقعاً اهمیت دارد.

بازاریابی و تبلیغات

وقتی موقعیت مکانی خوبی را انتخاب کردید، نوبت به معرفی کسب و کار به مردم می‌رسد. باید نام برند خود را به بهترین شکل فریاد کنید تا به رشد و توسعه خوبی برسید. برای بازاریابی و تبلیغات بهینه باید برنامه‌ای تدوین کنید و موارد زیر را در آن مشخص نمایید:

  • کسب و کار، محصولات و خدمات
  • اهداف کسب و کار
  • مشخصات مشتریان
  • رقبا

کمک گرفتن از یک متخصص خبره و کاربلد

برای اینکه بتوانید یک شرکت خوب و پیشرو را در اروپا ثبت کنید و بتوانید از طریق آن، اقامت اروپا را دریافت کنید، لازم است که از یک متخصص خبره کمک بگیرید. متخصصان مرکز ما با توجه به سابقه و تخصصی که در زمینه اروپا دارند، می‌توانند در تمامی مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت در کنار شما باشند. کافی است با شماره‌های تلفن مندرج درسایت تماس بگیرید و بقیه موارد را به ما بسپارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)



برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مراحل توسعه و گسترش کسب و کار با ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ