Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راه های مهاجرت کانادا از طریق کسب و کار

موارد بحث شده

شرایط اقامت کانادا

کانادا در قسمت شمالی قاره آمریکا واقع شده است، کانادا یکی از تاثیر گذارترین و موفق ترین کشورهای جهان محسوب می شود.کانادا به عنوان یک سلطنت مشروطه با دموکراسی پارلمانی فدرال، کشور بسیار توسعه یافته با سیستم های قضایی و دادرسی محسوب می شود، نرخ بیکاری پایین، نرخ جرم کم، سلامت عمومی، سیستم آموزش عالی معتبروفرهنگی غنی باعث می شود که در جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف کشور نمایش داده شود.
علاوه بر این مزایا، کانادا همچنین دارای یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین اقتصادهای جهان است و بخشهای اصلی آن انرژی، منابع طبیعی، هواپیما و خودرو هستند. کانادا به رسمیت می شناسد که اقتصاد موفقیت آمیز آن، به طور عمده، نتیجه سرمایه گذاری های بین المللی است که این کشور دریافت کرده است. کانادا برنامه های متعددی را برای تشویق شهروندان خارجی به سرمایه گذاری در کشور، از جمله چند فرصت مهاجرت و اقامت کانادا مبتنی بر سرمایه گذاری، که در زیر شرح داده شده است، تهیه کرده است.

ویزای کارآفرینی در کانادا

ویزای کارآفرینی دارای  موقعیت اقامت دائم و مجوز اقامت کانادا می باشد. برای واجد شرایط بودن، سرمایه گذار خارجی باید حداقل دو سال تجربه کسب و کار را در طی پنج سال گذشته داشته باشد، حداقل ارزش شخصی خالص 300000 دلار کانادا و تعهد قابل اثبات به مدیریت و مالکیت حداقل یک سوم از کسب و کار کانادایی. سرمایه گذار باید دارای سابقه کیفری خالی و معاینه پزشکی باشد. علاوه بر این، سرمایه گذار همچنین باید حداقل یک نفر از اعضای خانواده کانادایی غیر خانوادگی را استخدام کند و دارای مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

گزینه دیگربرای اقامت کانادا ویزای سرمایه گذاری  است. برای واجد شرایط بودن این ویزا، مهاجرخارجی باید ارزش خالص شخصی حداقل C $ 1،600،000، دو سال تجربه کسب و کار داشته باشد و تضمین سرمایه گذاری $ 800،000 CAD را در کانادا انجام دهد. اگر مقامات مهاجرت این درخواست را تایید کنند، مهاجرخارجی باید ظرف 30 روز سرمایه گذاری کند. کانادا سرمایه گذاری در میان استان ها و سرزمین های خود را به منظور توسعه اقتصاد مناطق و ایجاد شغل برای شهروندان کانادا انجام می دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)


برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راه های مهاجرت کانادا از طریق کسب و کار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ