Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پس از ثبت شرکت آلمان، ساختارمند عمل کنید

موارد بحث شده

تجزیه و تحلیل‌های مختلف در آلمان برای راه‌اندازی کسب وکار سبب شد که یک سبک مدیریتی در این زمینه به وجود بیاید. هدف از وجود این سبک مدیریتی این بود که افرادی که به دنبال ثبت شرکت آلمان هستند، بدانند که باید از چه روشی وارد بازار آلمان شوند که با شکست روبه رو نشوند. در مطلبی که تحت عنوان «با ثبت شرکت آلمان، وارد بازار این کشور شوید» به موضوعاتی که می‌تواند به موفقیت متقاضیان ثبت شرکت شود، اشاره شده است ولی در این مطلب به یکی از اصلی‌ترین کارها برای رسیدن به قله‌های پیروزی اشاره شده است و آن «ساختارمند بودن» است.

پس از ثبت شرکت آلمان، یک مدل مدیریتی شش بعدی را دنبال کنید

متخصصان و پژوهشگران حوزه کسب و کار در آلمان به این نتیجه رسیدند که اگر کسی می‌خواهد کسب وکاری موفق راه‌اندازی کند، باید شش جنبه یا بعد را در نظر بگیرد و با این شش جنبه حرکت کند. متقاضیان ثبت شرکت آسمان می‌توانند با حرکت بر اساس این شش بعد، طعم موفقیت را بچشند و به راحتی اقامت آلمان را دریافت کنند.

بعد اول، جهت بازار

همیشه به این فکر کنید که بازار چه خواسته‌ها و تمایلاتی دارد. رفتار مشتریان، فروشندگان، قیمت‌ها و… را بررسی کنید تا جهت بازار را تشخیص دهید. جهت بازار در واقع همان نیاز بازار است و در صورتی که نیاز بازار را شناسایی کنید و به آن پاسخ دهید می‌توانید به راحتی اقامت آلمان را از هر طریق ثبت شرکت بگیرید.

بعد دوم، قیمت

سعی کنید همیشه قیمت مقرون به صرفه و مناسب داشته باشید. قیمت مناسب باعث می‌شود که از تمامی اقشار جامعه برای خرید از شما اقدام کنند. با افزایش فروش در واقع مسیر برای کسب درآمد بیشتر و پیشرفت براساس برنامه‌ها فراهم می‌شود و این گامی مهم برای رسیدن به اقامت آلمان است.

بعد سوم، مالی

برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید باید حساب مالی شرکت خود را با بالاترین دقت داشته باشید. اجازه ندهید که اوضاع کسب وکار از دستتان خارج شود. پس از ثبت شرکت آسمان، بحث مالی را جزء مهم‌ترین کارها قرار دهید.

بعد چهارم، فناوری و نوآوری

یکی از مهم‌ترین ابعاد برای رشد و رونق کسب وکار نوآوری است. با کمک گرفتن از فناوری روز، در کسب وکار خود نوآوری به وجود بیاورید. نوآوری می‌تواند به منحصر به فرد بودن کسب وکار شما کمک کند و همین منحصر به فرد بودن موجب اخذ اقامت آلمان می‌شود.

بعد پنجم، کارکنان

همیشه به دنبال استخدام بهترین و معتمدترین کارکنان باشید. پس از ثبت شرکت آلمان، بهترین‌ها رااستخدام کنید تا بهترین نتایج را بگیرید.

بعد ششم، انسان‌ها و محیط زیست

کار خود را به شکلی راه‌اندازی کنید که فعالیت‌های شما تناقضی با سلامت انسان‌ها نداشته باشد. همین مسئله باعث پذیرش بیشتر برند شما در بین مردم خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پس از ثبت شرکت آلمان، ساختارمند عمل کنید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ