Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

زیباترین شهر برای اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

زیباترین شهر برای اخذ اقامت لهستان

بهتر است قبل از تصمیم برای مهاجرت و اخذ اقامت لهستان راجب به شهرهای لهستان بیشتر بدانیم .کراکوف یکی از زیباترین شهر های لهستان می باشد و به شهر جادویی معروف است چون زیبایی های آن در تمام اروپا بی نظیر است.لهستان کشور اشراف زاده ها است و شهر کراکوف هم مدل اشرافی دارد. بسیاری از مسافرانی که برای اولین بار به کراکوف سفر کرده‌اند در مدت اندکی در این شهر احساس در خانه بودن می‌کنند شهری که در همان نگاه اول دلفریبی خود را به رخ می‌کشد. کراکوف زمانی دور پایتخت لهستان بود و در سال 1609 این مقام را به ورشو واگذار کرد‌ اما آثار تاریخی بسیار آن باعث شد مرکز این شهر در سال 1978 جزو میراث جهانی یونسکو شود.کراکوف را «شهر جادویی» می‌نامند؛ جایی که رمز و راز تاریخی ویژه‌ای دارد. در این شهر هر سنگی یک داستان دارد و نیز آماده باشید که آهنگ‌ها، نواها و غزل‌های شور‌انگیز در کمین‌تان هستند. کراکوف یکی از معدود شهرهای لهستان است که گنجینه‌های هنر و معماری آن از تخریب ارتش هیتلر در جنگ جهانی جان سالم به در برده است.

اخذ اقامت لهستان و زیبایی شهر کارکوف

مردم شهر اعتقاد دارند كه این موهبت را مدیون سنگ جادویی و چاکرای انرژی کراکوف هستند. این سنگ كه در تپه واول(Wawel) قرار دارد، به باور محلی‌ها شهر را در برابر نیروهای شیطانی محافظت می‌کند. از جاذبه‌های این شهر می‌توان به قلعه سلطنتی، میدان رینک گووونی (RynekGłówny) که بزرگ‌ترین میدان قرون وسطای اروپاست،

هنر در شهر کراکوف هنوز به رشد خود ادامه می‌دهد. این را می‌توان از گالری‌های بی‌شمار، سالن‌های تئاتر، کنسرت و همچنین جشنواره‌های متعدد فرهنگی آن دریافت. این شهر زنده و آرام برای کافه‌های همیشه سرسبز و رستوران‌های لذیذ خود هم مشهور است. گرچه کراکوف دیگر مقر دولت لهستان نیست،

قدیمی‌ترین دانشگاه لهستان در کراکوف قرار دارد؛ دانشگاهی که بیش از 650 سال قدمت دارد. دانشگاه یاگیلونیان (Jagiellonian) که بهترین کالج لهستان است، در پایان سده 15 به‌عنوان یک بنای گوتیک پرزرق و برق تاسیس شد. کوپرنیک، ستاره شناس مشهور در این دانشگاه تحصیل کرده است. بازدید از حیاط کالج رایگان است و در محوطه آن رویدادها و امكانات فرهنگی و هنری مانند تئاتر و کنسرت فضای باز برپاست.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

زیباترین شهر برای اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ