Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

از ثبت شرکت اروپا چه آموخته‌ام؟ (2)

موارد بحث شده

در مطلب قبل مطالبی در مورد شکست و بازاریابی و تفاوت زبان‌ها برای ثبت شرکت اروپا ارائه کردیم. در این مطلب هم مسائلی نظیر زبان و منابع انسانی ارائه می‌نماییم. آموختیم که برای ثبت شرکت اروپا و موفقیت در این حوزه، باید به زبان کشوری که می‌خواهید در آن سرمایه گذاری کنید تا حدودی مسلط باشید تا بتوانید اقامت اروپا را هم به راحتی دریافت نمایید.

صبر؛ لازمه موفقیت پس از ثبت شرکت اروپا

یکی از مطالبی که فرد موفق در زمینه ثبت شرکت اروپا با متخصصان ما در میان گذاشت این بود که اگر می‎‌خواهید در هر حوزه‌ای، به موفقیت دست پیدا کنید، باید تا بالاترین حد ممکن صبور باشید. صبر  است که موجب می‌شود، از تلاش دست نکشید و همین دست نکشیدن تضمینی برای موفقیت شماست.

اگر می‌خواهید اقامت اروپا را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید هم باید صبر داشته باشید؛ چون بسیاری از کشورها به راحتی مجوز اقامت را نمی‌دهند و باید تلاش کنید تا بتوانید آن را دریافت کنید.

سعی کنید خود را با فرهنگ اروپا سازگار کنید

اگر پس از ثبت شرکت اروپا می‌خواهید به موفقیت برسید، باید بتوانید خود را با فرهنگ اروپا سازگار کنید. سازگاری با فرهنگ مسلماً منجر می‌شود که بتوانید محصولات و خدماتتان را به تمامی افراد جامعه عرضه کنید و بفروشید.

سازگاری با فرهنگ باعث می‌شود که بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، مکان‌های مختلف کشورها را بشناسید، زبان آن کشور را یاد بگیرید و در نهایت، اقامت اروپا را به راحتی دریافت کنید.

یک تیم کاری چند ملیتی بسازید

اگر نیاز به نیروی انسانی برای پیشرفت کسب و کار خود دارید، از نیروهایی که ملیت‌های متنوعی دارند، استفاده کنید و حتما از نیروهای همان کشور نیز استخدام کنید. این موضوع، چند مزیت دارد:

  • از نیروی انسانی که از کشوری که شرکت خود را در آن ثبت کرده‌اید، کمک بگیرید تا بتوانید با فرهنگ و زبان کشور میزبان آشنا شوید. این مسئله در اخذ اقامت اروپا، بسیار موثر است.
  • می‌توانید با فرهنگ و زبان ملیت‌های مختلفی آشنا شوید.
  • از آنجا که همگی اعضای تیم، خارجی هستند، بهتر هم را درک می‌کنند و حسی مشابه دارند.
  • می‌توانند کالاها و خدمات شما را در کشورهای خودشان تبلیغ کنند و شاید بتوانید پس از موفقیت در ثبت شرکت اروپا، شرکت خود را در کشورهای آنها هم راه اندازی کنید.

به هر حال راه اندازی کسب و کار، مستلزم یادگیری، صبر و مشاوره است. مشاوران و متخصصان ما همیشه در کنارتان هستند. می‌توانید با شماره‌های تماس موجود در سایت با آنها تماس بگیرید و مسائل خود را برطرف کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

از ثبت شرکت اروپا چه آموخته‌ام؟ (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ