ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کیفیت خدمات عمومی برای متقاضیان ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به خود مشغول می‌کند، این است که پس از ثبت شرکت اتریش، آیا خواهند توانست که از مزایا و محاسن اجتماعی شرکت اتریش استفاده کنند؟

آیا خدمات عمومی کشور اتریش مانند خدمات بهداشتی، مراقبت از کودکان، حمل و نقل عمومی، مراقبت بلندمدت، سیستم آموزشی نوین، منازل و مسکن اجتماعی و سیستم بازنشستگی شامل حال سرمایه گذاران خارجی و افراد موفق در زمینه ثبت شرکت اتریش خواهد شد؟ آیا اخذ اقامت اتریش آسان خواهد بود؟

یکی از مهمترین سوالات متقاضیان ثبت شرکت اتریش

متقاضیان ثبت شرکت اتریش که با مرکز ما تماس می‌گیرند، سوالات گوناگونی را مطرح می‌کنند. یکی از این سوالات این است که سطح خدمات عمومی در اتریش به چه صورت است؟ این کشور نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا از این لحاظ چه مزایا یا معایبی دارد؟

یکی از دلایلی که این سوال مطرح می‌شود، علاقمندی متقاضیان به اخذ اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت است. بسیاری از افرادی که کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی می‌کند یا اینکه می‌خواهند ثبت شرکت اتریش را به انجام برسانند، تمایل زیادی به ماندن در این کشور دارند و قصد دارند که با اقامت اتریش، از نزدیک روند رشد کسب و کار خود را دنبال کنند.

یک مقایسه کمی بین سطح خدمات عمومی اتریش و اتحادیه اروپا

اگر به نموداری که در زیر آمده است، دقت کنید، شاخصه‌های کیفیت خدمات عمومی را به وضوح مشاهده می‌نمایید. این شاخصه‌ها به ترتیب از سمت چپ به راست عبارت است از:

خدمات بهداشت و سلامت، خدمات مراقبت از کودکان، حمل و نقل عمومی، خدمات مراقبت بلندمدت، سیستم آموزش، مسکن اجتماعی و سیستم بازنشستگی دولتی

تفسیر نمودار مقایسه‌ای خدمات عمومی اتریش و اروپا

در تفسیر این نمودار باید گفت که سطح خدمات عمومی، به شکل جالب توجهی نسبت به متوسط اتحادیه اروپا بالاتر است و در صورتی که بتوانید اقامت اتریش را دریافت کنید، می‌توانید خانواده خود را هم به این کشور دعوت کنید و در کنار هم از این مزایا استفاده کنید.

ثبت شرکت اتریش؛ زمینه ارائه بهترین خدمات عمومی به سرمایه گذار

یکی از نکات مهم برای برخورداری از بالاترین سطح خدمات عمومی، دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت است. در صورتی که قصد دارید برای توسعه کسب و کار خود به اتریش مهاجرت کنید و نیاز به کمک برای طی کردن مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت دارید، با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا از مشاوران خبره ما در این زمینه استفاده کنید و به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن به اهداف خود برسید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کیفیت خدمات عمومی برای متقاضیان ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights