ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کمک‌های دولتی برای ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

آیا برای برای ثبت شرکت آلمان و تحقق بخشیدن به برنامه‌ها و پروژه‌های خود نیاز به حمایت‌های مالی دارید؟ در این مقاله قصد داریم به طرح‌های تشویقی و خدمات مالی دولت آلمان برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت آلمان بپردازیم.

راهنمای آنلاین دولتی برای ثبت شرکت آلمان (GTAI)

سیستم GTAI، سامانه سرمایه گذاری و تجارت آلمان، سامانه مخصوصی است که در آن لیستی از انواع طرح‌ها و برنامه‌هایی که در مراحل مختلف، مشمول حمایت دولت آلمان می‌شود، آمده است. حمایت‌های دولتی برای ثبت شرکت آلمان به سه شکل ارائه می‌شود:

  • طرح‌های پولی-نقدی
  • طرح‌های مرتبط با نیروی کار متخصص
  • طرح‌های مرتبط با تحقیق و توسعه
  • ارائه اقامت آلمان به کارآفرینان برتر

حمایت‌های پولی-نقدی برای ثبت شرکت آلمان

دولت آلمان تصمیم گرفته است که برای حمایت از یک سری از طرح‌ها و برنامه‌های خاص، کمک‌های پولی و نقدی ارائه دهد. متقاضیان ثبت شرکت آلمان در قالب کسب و کار نوپا یا استارتاپ می‌توانند از این کمک‌ها بهره‌مند شوند. کارآفرینان در کنار بهره‌مندی از کمک‌های مالی از انواع مشاوره‌ها هم برخوردار خواهند شد.

کمک‌های مالی برای اکثر استارتاپ‌ها ارائه می‌شود. در شش ماه نخست، بر اساس ضوابط و قوانین مربوطه، مبلغی برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت آلمان در قالب استارتاپ، در نظر گرفته می‌شود و 300 یورو هم بابت بیمه تأمین اجتماعی به وی پرداخت می‌شود. همچنین در صورتی که کارآفرین بتواند اثبات کند که این استارتاپ می‌تواند نیاز مردم را برطرف کند، می‌تواند برای اخذ اقامت آلمان هم اقدام کند.

وام‌های دولتی برای سرمایه گذاران خارجی

 بانک‌های آلمان همواره پذیرای متقاضیان راه اندازی شرکت و کسب و کار در آلمان بوده‌اند. کارآفرینان باید با ارائه طرح توجیه اقتصادی به بانک‌های مربوطه درخواست خود مبنی بر دریافت کمک‌های مالی را به دولت آلمان اعلام نمایند.

تأمین مالی خرد (میکرو فاینانس)

در برخی موارد، امکان دریافت وام برای کارآفرین یا متقاضی ثبت شرکت وجود ندارد. در صورتی که درخواست وام با طرح توجیه اقتصادی تناسب نداشته باشد، سرمایه گذار می‌تواند از تأمین مالی خرد یا میکرو فاینانس استفاده کند. البته حداکثر میزان این کمک مالی، 20000 یورو است.

جذب سرمایه جمعی یا کراود فاندینگ

در این روش، یک کمپین ایجاد می‌شود و افراد مختلف با سرمایه اندک از کسب و کار یا استارتاپ پشتیبانی می‌کنند و وقتی افراد زیادی این سرمایه اندک را ارائه دهند، حمایت مالی بزرگی از استارتاپ فراهم می‌شود.

اقامت آلمان؛ برای راه اندازی کسب و کار

در صورتی که یک کارآفرین بر اساس ضوابط و طرح کسب و کار خود جلو برود و پیشرفت کند می‌تواند مدارک پیشرفت را به همراه طرح توجیه اقتصادی به وزارت صنایع آلمان ارائه دهد و درخواست خود مبنی بر اقامت آلمان را به تأیید این وزارت برساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کمک‌های دولتی برای ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights