Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند نکته برای موفقیت با ثبت شرکت آلمان (مطلب اول)

موارد بحث شده

در دنیای کسب و کار، آلمان به عنوان یک قدرتمندترین تولیدکنندگان دنیا به شمار می‌رود و به همین خاطر متقاضیان ثبت شرکت آلمان باید بدانند که اگر می‌خواهند شرکت خود را در آلمان تأسیس کنند و وارد فاز تولید شوند، می‌بایست در همان گام نخست محصولاتی با کیفیت، جدید و ویژه به بازار عرضه کنند تا بتوانند پس از مدتی کوتاه بازار را تسخیر کنند و دولت این کشور را برای اخذ اقامت آلمان مجاب کنند.

عناصر کلیدی برای موفقیت در آلمان

اگر به دنبال موفقیت هستید و قصدتان از ثبت شرکت آلمان، موفقیت، رشد و بالندگی است، باید بدانید که دو عنصر کلیدی می‌تواند شما را در این کشور به مقصودتان برساند:

  • کارایی
  • بهره وری

اگر به دنبال رشد هستید، به خوبی تحقیق کنید؛ چون وقتی وارد عمل شدید باید با تمام تلاش به پیش بروید و اثربخشی خوبی در کسب و کار خود داشته باشید. باید بتوانید طبق طرح کسب و کاری که ارائه داده‌اید حرکت کنید و سودآوری خوبی را از آن خود کنید. شرط دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت، سودآوری در کسب وکار است.

چند کلید برای موفقیت از طریق ثبت شرکت آلمان

در این مطلب قصد داریم، به چند نکته کلیدی اشاره کنیم که در صورتی که بتوانید از این نکات پیروی کنید، می‌توانید در آلمان به موفقیت برسید و کسب و کار خود را در این کشور رشد و توسعه دهید. این کلیدها، ضامن اخذ اقامت آلمان به صورت دائم هستند.

  • اگر به تازگی ثبت شرکت آلمان را انجام داده‌اید، معروفیت شرکت شما چندان مهم نیست. اگر بتوانید برند خود را به خوبی معرفی کنید، به راحتی شناخته خواهید شد. باید عملکرد و تجربه شما در بازار خوب باشد. مردم این کشور دوست دارند که صحبت‌های شما در تبلیغات، با آنچه که در عمل می‌بینند برابر باشد.
  • سعی کنید با تمام وجود به آنچه می‌گویید، عمل کنید. تمامی خدماتی که در تبلیغات عنوان می‌کنید را ارائه دهید. وقتی محصولی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهید و مزایایی را برای آن ذکر می‌کنید، تمامی موارد را مو به مو اجرا کنید. اجازه ندهید که مشتری اطمینان خودش نسبت به شما را از دست بدهد.
  • قدر وقت خود را بدانید. در آلمان تنها چیزی که از پول مهم‌تر است، زمان است. سعی کنید، در برطرف کردن نیازهای مشتری سرعت کافی را داشته باشید. در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش را به دست مشتری برسانید. در جلساتی که با مشتریان دارید، وقت‌شناس باشید. نتایج فوق العاده‌ای خواهید گرفت.

در مطلب بعدی، بیشتر به این مسئله خواهیم پرداخت. ثبت شرکت آلمان، ممکن است برای برخی از دوستان، پیچیده باشد ولی مشاوران مرکز ما اثبات کرده‌اند که ثبت شرکت آلمان یکی از آسان‌ترین اموری است که می‌توان انجام داد. با مشاوره‌هایی که مشاوران ما در اختیارتان قرار خواهند داد، به راحتی می‌توانید جای پای خود را محکم کنید و اقامت آلمان را دریافت نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند نکته برای موفقیت با ثبت شرکت آلمان (مطلب اول)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ