Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند نکته برای موفقیت با ثبت شرکت آلمان (مطلب دوم)

موارد بحث شده

در مطلب قبلی چند نکته را برای موفقیت با ثبت شرکت آلمان را بیان کردیم و در این مطلب هم قصد داریم که مطالب بیشتری در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. در مطلب اول، عنوان کردیم که یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای موفقیت در آلمان، رعایت اصل صداقت است. باید تمام تلاشتان پس از ثبت شرکت آلمان این باشد که حرف و عملتان یکسان باشد.

اگر می‌خواهید پس از ثبت شرکت، اقامت آلمان را از طریق راه اندازی کسب و کار در این کشور به دست بیاورید. باید به سودآوری برسید. شرط اینکه مشتریان، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را از شما بخرند، اعتماد به شماست و شرط اعتماد، عنوان کردیم که یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای موفقیت در آلمان، رعایت اصل صداقت است. باید تمام تلاشتان پس از ثبت شرکت آلمان این باشد که حرف و عملتان یکسان باشد.

اگر می‌خواهید پس از ثبت شرکت، اقامت آلمان را از طریق راه اندازی کسب و کار در این کشور به دست بیاورید. باید به سودآوری برسید. شرط اینکه مشتریان، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را از شما بخرند، اعتماد به شماست و شرط اعتماد، صداقت است.

چند اصل دیگر برای موفقیت با ثبت شرکت آلمان

  • مردم آلمان برای قیمت اهمیت زیادی قائل هستند و به همین خاطر باید قبل از ثبت شرکت آلمان، اصول قیمت گذاری مدرن را بیاموزید و بر اساس آن عمل کنید. سعی کنید که تمامی کسب و کارهای مشابه خود را هر روز رصد کنید و اجازه ندهید که از رقبا عقب بمانید.
  • این کشور بازار منحصر به فرد خود را دارد. اگر بتوانید ثبت شرکت آلمان را انجام دهید، در بازارهای دنیا از اعتبار خاصی بهره‌مند خواهید شد و به راحتی خواهید توانست محصولات خود را به سراسر دنیا صادر کنید و مواد اولیه دلخواه خود را به این کشور وارد کنید.
  • یکی از خصوصیات اصلی مشتریان آلمانی، وفادار بودن آنهاست. اگر این هنر را داشته باشید که پس از تأسیس شرکت در آلمان، با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، مشتریان خود را جلب و جذب کنید، به راحتی به شما وفادار خواهند شد و برای موفقیت در کسب و کار، هیچ‌ چیز ارزشمندتر از وفاداری نیست.
  • مردم آلمان برای خرید کردن، تحقیقات زیادی انجام می‌دهند. اگر بتوانید در زمینه تبلیغات مهارت کافی را داشته باشید و اعتماد مشتری را جلب کنید، این مشتری شما را تا مرز موفقیت می‌برد.

برای اینکه بتوانید اقامت آلمان را دریافت کنید، لازم است که هم به زبان این کشور مسلط باشید و هم به دولت این کشور اثبات کنید که کسب و کار شما توانسته است که بخشی از نیازهای مردم این کشور را برطرف کند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند نکته برای موفقیت با ثبت شرکت آلمان (مطلب دوم)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ