ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ورشوآهن‌ربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

ورشو، پایتخت کشور لهستان، از دیرباز یکی از مهم‌ترین مراکز سرمایه گذاری در سراسر اروپا بوده است و در حال حاضر نیز به عنوان آهن‌ربایی برای کسب و کارها، استارتاپ‌ها و کارآفرین‌هاست و به همین خاطر در چند سال گذشته، نرخ ثبت شرکت لهستان توسط سرمایه گذاران خارجی روند صعودی بسیارخوبی را پشت سر گذاشته است.

میزان موفقیت افرادی که ثبت شرکت لهستان را انجام داده‌اند، به صورت مرتب در حال افزایش است و به همین خاطر لهستان، به کشوری پیشرو در جذب سرمایه‌ تبدیل شده است و همواره استارتاپ‌ها و کارآفرین‌های بیشتری را به سمت خود جلب و جذب می‌کند. فضای این کشور و به خصوص ورشو به حدی از لحاظ اقتصادی و فرهنگی مناسب است که بسیاری از سرمایه گذاران، اقدام به اخذ اقامت لهستان نموده‌اند و در این شهر زندگی می‌کنند.

ورشو، پایگاه‌های برای بسیاری از برندهای بین المللی

بسیاری از برندهای خارجی وارد لهستان شدند و ثبت شرکت لهستان را برای توسعه برند خود در این کشور انجام دادند. بسیاری از برندهای بزرگ، شهر ورشو را برای آغاز کار انتخاب کردند. به عنوان مثال، 25 سال پیش، یکی از نخستین شرکت‌هایی که اقدام به ثبت شرکت لهستان کرد، جنرال الکتریک بود که اکنون 6500 کارگر دارد و به رشد خود ادامه می‌دهد و در حوزه‌هایی مانند هوانوردی، انرژی، پزشکی و فناوری اطلاعات لهستان سرمایه گذاری کرده است.

برنامه‌های شهری ورشو؛ حمایت از متقاضیان ثبت شرکت لهستان

در چند سال گذشته، شهر ورشو میزبان بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت لهستان بوده است. بسیاری از این افراد شرکت خود را در این شهر پایه گذاری کردند و به موفقیت رسیدند و حتی اقامت لهستان را هم دریافت کردند. دلیلی که صاحبان کسب و کار، برای توسعه حرفه‌ای وارد این شهر شدند، دسترسی آسان به بازار، داشتن نیروی کاری تحصیل‌کرده و ماهر و برخورداری از زیرساخت‌های اقتصادی خوب است که همه چیز را برای موفقیت متقاضیان ثبت شرکت لهستان فراهم می‌کند.

تنوع فرهنگی بالا در ورشو

یکی از مزایای اقامت لهستان و سکونت در شهر ورشو، تنوع فرهنگی بالای این شهر و کشور است. ورشو، شهری است که از کشورهای مختلف جهان در آن سکونت دارند و به همین خاطر از هر جای دنیا که باشید، می‌توانید هم‌وطنان خود را در این شهر پیدا کنید.

در صورتی که قصد دارید مراحل اقامت لهستان را به راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکل و مانع طی کنید و پس از آن در شهر زیبای ورشو سکونت پیدا کنید، می‌توانید از مشاوره متخصصان ما استفاده کنید. مرکز ما، بهترین‌ها اقامت و ثبت شرکت را در خود جای داده است تا جوابگوی تمامی ابهامات شما باشد و شما را تا رسیدن به قله موفقیت همراهی کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ورشوآهن‌ربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights