Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

هماهنگی بیشتر با فناوری روز دنیا از طریق ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

یکی از مسائلی که امروز پیش روی بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است، مسئله تغییر لحظه‌ای فناوری روز دنیاست و بسیاری از کسب و کارهای دنیا در این زمینه با مشکلاتی مواجه شده‌اند که پیشرفت آنها را با مشکل روبرو ساخته است. ثبت شرکت اروپا یکی از کارهایی است که می‌تواند به رشد یک کسب و کار کمک کند.

تأثیر ثبت شرکت اروپا در رشد کسب و کار در حوزه فناوری

وقتی شرکت خود را در قاره سبز تأسیس می‌کنید و به عبارت دیگر ثبت شرکت اروپا را انجام می‌دهید، طبیعتاً در محیطی قرار می‌گیرید که تمامی شرکت‌ها خود را با فناوری روز دنیا سازگار کرده‌اند. در صورتی که نتوانید خود را با سایر شرکت‌ها هم‌تراز نکنید، در رقابت عقب خواهید ماند و در دریافت اقامت اروپا حتما به مشکل خواهید خورد.

برخی از مهم‌ترین شرکت‌ها و کسب و کارهای موثر در حوزه فناوری دنیا، در اروپا قرار گرفته‌اند و تأثیر خود را به صورت جدی روی شرکت‌های اطراف خود می‌گذارند. از سوی دیگر، ثبت شرکت اروپا به شما کمک می‌کند که از به روزترین خدمات شرکت‌های فناوری در جهت رشد و توسعه کسب و کار خود و سبقت گرفتن از رقبا استفاده کنید.

ثبت شرکت اروپا در حوزه فناوری، یک پیشنهاد فوق العاده

در صورتی که بتوانید یک استارتاپ در اروپا راه اندازی کنید و در زمینه فناوری روز دنیا فعالیت‌هایی انجام دهید، مسلما مورد استقبال قرار خواهید گرفت و احتمال دریافت اقامت اروپا برای شما بسیار بیشتر خواهد شد. امروزه روباتیک در حال رشد و توسعه است و می‌توانید یک حوزه بسیار خوب برای ثبت شرکت اروپا به حساب بیاید.

بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که در حال حاضر در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند، در زمینه فناوری روز فعالیت می‌کنند و روز به روز بر رشد و رونق آنها اضافه می‌گردد. شما هم می‌توانید با تأسیس یک شرکت در زمینه دلخواه، از شرکت‌های مشابه الگو بگیرید و یا از شرکت‌های فناوری کمک بخواهید و خود را با فناوری‌های روز دنیا سازگار کنید.

پیشرفت و سازگاری با فناوری؛ یکی از نکات دریافت اقامت اروپا

در صورتی که قصد دارید اقامت اروپا را دریافت کنید، باید مراقب رشد شرکت خود بر اساس فناوری روز دنیا باشید. یکی از شاخصه‌های کشورهای اروپایی برای ارائه مجوز اقامت، هماهنگی سرمایه گذار با فناوری رو دنیا است؛ زیرا اگر یک کسب و کار با فناوری همگام باشد، جذابیت بیشتری برای مخاطبان خواهد داشت و مسلما به موفقیت بیشتری خواهد رسید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

هماهنگی بیشتر با فناوری روز دنیا از طریق ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ