ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نحوه حقوق‌دهی به کارکنان با ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

یکی از مسائلی که امروزه برای بسیاری از صاحبان کسب و کار، به یک دغدغه تبدیل شده است، مسئله بهره‌وری است. لازم است سرمایه گذاران و افراد فعال در زمینه ثبت شرکت اسلواکی، کارکنانی را استخدام کنند که در قبال دستمزد و حقوقی که دریافت می‌کنند، بهره‌وری لازم و کافی را داشته باشند. برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت، ارائه مستندات مبنی بر توانایی پرداخت حقوق کارکنان الزامی است.

میزان حقوق و دستمزد در اسلواکی

میزان میانگین حقوق و دستمزد ماهیانه در کشور اسلواکی، 912 یورو است. این مقدار نسبت به سایر کشورهای اروپایی مانند جمهوری چک، لهستان و مجارستان کمتر است. پیش‌بینی می‌شود که این مقدار در مقایسه با کشورهای غرب اروپا، کمتر باقی بماند و به همین خاطر این کشور، یکی از کشورهای مورد علاقه سرمایه گذاران و متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی است.

آمارهای رسمی اسلواکی نشان می‌دهد که کمترین میزان حقوق ماهیانه در سال جاری میلادی،  435 یورو و کمترین میزان دستمزد برای هر ساعت 2.50 یورو بوده است. با توجه به این آمارها، افرادی که می‌خواهند ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهند، سعی می‌کنند نیروهای ماهر این کشور را با حقوقی کمتر نسبت به سایر کشورها استخدام کنند.

اطلاع از تنوع حقوق و دستمزد؛ لازمه کار متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی

یکی از مواردی که لازم است برای ثبت شرکت اسلواکی از آن آگاه باشید این است که برای چه رده شغلی باید چه حقوق و دستمزدی در نظر بگیرید. میزان حقوق به منطقه و صنعتی که در آن فعالیت دارید بستگی دارد. به عنوان مثال یک اپراتور ماشین در بخش تولید، به صورت میانگین، ماهانه 633 یورو دریافت می‌کند. این در حالی است که یک مهندس سرویس در همان صنعت، 1440 یورو می‌گیرد.

میزان حقوق اعضای مدیریت ارشد سازمان‌ها بیشار است. به عنوان مثال میانگین حقوق مدیر منابع انسانی در اسلواکی، 2697 یورو است. در صورتی که می‌خواهید ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهید و قصد دارید نیروی انسانی جذب کنید، بهتر است با مشاوران ما در این زمینه مشورت کنید تا در آغاز به کار شرکت، به مشکلی از جهت حقوق و دستمزد برنخورید. جهت اطلاعات بیشتر کافی با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

براتیسلا؛ بالاترین حقوق و دستمزد در اسلواکی

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در براتیسلاوا تأسیس کنید، باید بدانید که میزان حقوق میانگین در این شهر 1322 یورو است. در صورتی که بخواهید اقامت اسلواکی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید، باید بتوانید اثبات کنید که توانایی پرداخت یک سال حقوق منابع انسانی خود را دارید.

اخذ اقامت اسلواکی برای کارکنان هموطن

اگز نوع شرکتتان از مدل سهامی است، اعضای اصلی هیئت مدیره می‌توانند اقامت اسلواکی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند ولی اگر این افراد به عنوان کارمند وارد این کشور شوند، باید بتوانند ویزای کاری دریافت نمایند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نحوه حقوق‌دهی به کارکنان با ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights