Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

موقعیت‌های مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

برای اینکه بتوانید فرآیند ثبت شرکت اسلواکی را با موفقیت و با درایت طی کنید، لازم است که انتخاب کنید که قادر هستید در کدا بخش از فعالیت‌های اقتصادی در اسلواکی فعالیت کنید. ثبت شرکت اسلواکی در صورتی که به یک کسب و کار موفق و سودآور تبدیل شود، می‌تواند به همراه خود اقامت اسلواکی را هم به همراه داشته باشد.

صنایع مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی

برای ثبت شرکت اسلواکی، چند ایده عالی وجود دارد که می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند. این موارد عبارت است از:

  • صنعت خودرو

صنعت خودرو، یکی از صنایعی که در کشور اسلواکی به طور مداوم در حال رشد و پیشرفت است و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در حال جذب به سمت این صنعت هستند. اسلواکی رتبه اول جهان از نظر سرانه خودرو را دارد و در این کشور به ازای هر هزار شهروند، 191 خودرو وجود دارد. در این صنعت 250000 نفر مشغول به کار هستند.

  • الکترونیک

صنعت الکترونیک، یکی از حوزه‌های قوی برای ثبت شرکت اسلواکی است و در حال حاضر بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص داده است. بعد از صنعت خودرو، مهندسی الکترونیک یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت اقتصادی در اسلواکی است. 43000 نفر در این کشور در این زمینه فعالیت می‌کنند.

  • مراکز مخابراتی و خدمات مشترک

این مراکز برای ارائه شبکه‌های صوتی و اطلاعات با کیفیت بالا و رقابتی فعالیت می‌کنند. اکثر این مراکز در پایتخت اسلواکی یعنی براتیسلاوا قرار دارد و نیروی کاری فعال در این حوزه، افرادی تحصیل‌کرده، مسلط به چند زبان و انطباق‌پذیر هستند. 70000 نفر در این بخش مشغول به کار هستند.

  • گردشگری

یکی از حوزه‌هایی که افراد مختلف می‌تواند وارد آن شوند و برای ثبت شرکت اسلواکی اقدام کنند، حوزه توریزم و گردشگری است. از آنجا که اسلواکی یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، رفت و آمد به سایر کشورهای عضو این احادیه از طریق اسلواکی آسان است و به همین خاطر می‌تواند یک حوزه مفید برای ثبت شرکت اسلواکی باشد.

اخذ اقامت اسلواکی از طریق اشتغال‌زایی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن مراحل اخذ اقامت اسلواکی را به راحتی طی کنید، ثبت شرکت اسلواکی است. ثبت شرکت در این کشور باعث می‌شود که بنا به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، بتوانید شهروندان اسلواکی را هم استخدام کنید و از این طرق برای این کشور اشتغال‌زایی خواهید کرد. با این کار رضایت دولیت و مراجع ذی صلاح در اسلواکی را جلب خواهید کرد و به راحتی خواهید توانست پس از چند سال جهت دائمی کردن اقامت اسلواکی اقدام کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

موقعیت‌های مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ