Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قبل از ثبت شرکت لهستان باید بخوانید

موارد بحث شده

آیا به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید در یک کشور اروپایی بی‌نظیر هستید؟ پیشنهاد ویژه ما به شما ثبت شرکت لهستان است. تیم حرفه‌ای ما همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به متقاضیان ثبت شرکت لهستان است اما در تمامی جلسات مشاوره، نکاتی هست که مشاوران خبره ما قبل از ورود به فرآنید ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان به متقاضی گوشزد می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم که این مطالب را به صورت مختصر و مفید به شما ارائه دهیم.

لهستان، ششمین اقتصاد بزرگ دنیا

کشور لهستان، بخشی از اتحادیه اروپاست که ششمین اقتصاد بزرگ دنیا به حساب می‌آید و به همین خاطر، اگر قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوید، باید دانش و مهارت استفاده از این بازار بزرگ به نفع خود را داشته باشید. با توجه به عضویت این کشور در اتحادیه اروپا، فرصت بسیار خوبی است که شما هم به بازارهای سایر کشورها به راحتی دسترسی داشته باشید و در مدتی کوتاه به سود هنگفتی برسید و اقامت لهستان را به راحتی دریافت کنید.

ثبت شرکت لهستان؛ اولین گام برای موفقیت در صنایع مختلف

اگر قصد ورود به کسب و کارهایی مثل خودروسازی، کشتی سازی، فرآوری مواد غذایی، معدن و پارچه را دارید، بدانید که ثبت شرکت لهستان و تلاش و کوشش خودتان می‌تواند شما را به یکی از بهترین‌های اروپا تبدیل کند. لهستان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا، تمامی زیرساخت‌های لازم برای موفقیت کسب و کارها را فراهم کرده است.

ثبت شرکت لهستان در تمامی شهرهای این کشور

تمامی شهرهای کشور لهستان برای راه اندازی یک کسب و کار موفق مناسب است. بسیاری از سرمایه گذاران بر این باور هستند که فقط ورشو می‌تواند آنها را به موفقیت برساند ولی چنین دیدگاهی کاملاً اشتباه است. لهستان زیرساخت‌های لازم را در تمامی شهرهای خود ایجاد کرده است.

سهولت فرآیند راه اندازی کسب و کار در لهستان

دولت لهستان، برنامه ریزی خود را به شکلی انجام داده است که سرمایه گذاران خارجی بتواند خیلی آسان و سریع، شرکت خود را به ثبت برسانند و در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت لهستان را دریافت و یا تمدید کنند.

مشاوران ما همواره در پی کمک به متقاضیان تأسیس شرکت در لهستان هستند. ما می‌توانیم در تمامی مسیر کنار شما باشیم و راه را برای رسیدن شما به موفقیت هموار کنیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قبل از ثبت شرکت لهستان باید بخوانید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ