ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

علت محبوبیت ثبت شرکت اسلواکی در بین کارآفرینان

موارد بحث شده

اگر دقت کرده باشید، امروزه شرایط اقتصادی به گونه‌ای تغییر کرده است که بسیاری از کارآفرینان به دنبال راه اندازی کسب و کار در کشورهای خارجی هستند. در این بین، ثبت شرکت اسلواکی بیشتر از سایر کشورها به چشم می‌خورد و بسیاری از کارآفرینان در پی این هستند که ثبت شرکت اسلواکی را در شهر براتیسلاوا، پایتخت این کشور، به انجام رسانند.

در این مطلب قصد داریم که دلایل علاقه کارآفرینان و صاحبان کسب و کار به اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را بیان نماییم.

منابع

یکی از دلایل علاقه کارآفرینان به ثبت شرکت اسلواکی در براتیسلاوا، منابع بالای این شهر است. جمعیت این شهر حدود 413000 تن است و خود به نوعی یک بازار کوچک به حساب می‌آید و شرکت‌ها سعی می‌کنند که برای معروفیت بیشتر در این شهر فعالیت کنند. همچنین با قرارگیری اسلواکی در قلب اروپا، امکان صادرات و واردات در این کشور، آسان‌تر و ارزان‌تر تمام می‌شود.

استعداد بالای اسلواکی در زمینه فناوری

اسلواکی، استعداد بسیار خوبی در زمینه فناوری دارد و با ایجاد مدارس مهندسی و داشتن 15000 دانشجو و 147000 فارغ التحصیل در این زمینه، به یکی از کشورهای سرآمد جهان تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگی به خاطر همین قابلیت، اقدام به ثبت شرکت اسلواکی نموده‌اند.

در صورتی که در این زمینه فعالیت می‌کنید، به راحتی می‌توانید از کمک‌های دولتی استفاده کنید و اقامت اسلواکی را دریافت نمایید.

بالارفتن تعداد کسب و کارهای موفق در اسلواکی

تعداد کسب و کارهای کوچک و افرادی که اقدام به ثبت شرکت اسلواکی می‌کنند، به طور مرتب در حال افزایش است. از بین این تعداد، افرادی که در این کشور به موفقیت می‌رسند و در نهایت اقامت اسلواکی به صورت دائم را دریافت می‌کنند هم به شکل معجزه‌آسایی در حال افزایش است و علت آن فراهم بودن بستر برای پیشرفت کارآفرینان خارجی در این کشور است.

دولت این کشور تمام تلاش خود را برای موفقیت شما در کسب و کار انجام می‌دهد و به همین خاطر انگیزه کارآفرین برای خلاقیت و تلاش، بیشتر می‌شود.

سرمایه گذاری خطرپذیر؛ راهی مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی

سرمایه گذاری خطرپذیر به صورت سازمانی و فردی انجام می‌شود و به این صورت است که یک سازمان یا فرد که توانایی مالی لازم را دارد، سرمایه خود را در اختیار گروهی قرار می‌دهد که قصد دارد طرح خود را اجرا نماید و سرمایه لازم را ندارد. این روش در کسب و کارهای نوپای اسلواکی، در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است.

با این کار سازمان‌ها می‌توانند ریسک موفقیت طرح را بپذیرند و سرمایه خود را صرف راه اندازی یک کسب و کار کنند. این روش در اسلواکی، زمینه موفقیت بسیاری از کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان را فراهم کرده است و اخذ اقامت اسلواکی را برای بسیاری از کسب و کارها ممکن ساخته است.

در صورتی که قصد اخذ اقامت یا راه اندازی شرکت یا کسب و کار خود در اسلواکی را دارید، می‌توانید روی کمک مرکز ما از هر جهت حساب کنید. جهت شروع بد نیست که با شماره‌های ما که در سایت وجود دارد، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

علت محبوبیت ثبت شرکت اسلواکی در بین کارآفرینان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights