ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

صنعت غذا، یک زمینه عالی برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

لهستان همیشه جزو کشورهایی بوده است که مخاطبان زیادی جذب آن شده است و در چند سال اخیر، سرمایه گذاران بسیاری اقدام به ثبت شرکت لهستان نموده‌اند. برای داشتن یک شرکت خوب در لهستان، لازم است که یک مشاور خبره و کاردان در کنار سرمایه گذار باشد تا حوزه سودآور را به وی معرفی و او را در این مسیر راهنمایی کند.

صنعت غذایی، یک حوزه پرسود برای ثبت شرکت لهستان

در تمامی کشورها علاقمندان و مخاطبان صنعت غذا بسیار است و هر فردی که از کنار یک رستوران عبور می‌کند، بدش نمی‌آید که یکبار در آن رستوران غذا بخورد. در صورتی که این رستوران تجربه خوبی برای او رقم بزند، مسلما در دفعات بعدی از این رستوران خرید خواهد کرد. به همین خاطر ثبت شرکت لهستان در حوزه غذا می‌تواند بسیار مفید و سودآور باشد و سرمایه زیادی را برای فرد سرمایه گذار به همراه داشته باشد.

در صورتی که قصد ثبت شرکت لهستان در زمینه غذا را دارید، ما برای شما سه پیشنهاد داریم:

  • فعالیت در زمینه تهیه و فروش فست فود
  • فعالیت در زمینه رستوران
  • فعالیت در زمینه حمل و نقل مواد غذایی

فست فود؛ یک حوزه پردرآمد و با مشتری زیاد

در صورتی که بتوانید ثبت شرکت لهستان را در حوزه صنایع غذایی و به خصوص فست فود انجام دهید و محصولات خود را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب ارائه دهید، شک نکنید که موفق خواهید شد؛ زیرا در درجه اول افراد زیادی در لهستان هستند که به فست فود علاقه دارند و همچنین یکی از مناسب‌ترین مواد غذایی از لحاظ قیمت است و افراد زیادی سراغتان خواهند آمد.

با این اوصاف، می‌توانید در مدت زمان کم به سود خوبی برسید و حتی اقامت لهستان را دریافت کنید.

رستوران؛ ریسک بیشتر و درآمد بیشتر

یکی از فعالیت‌های پر سود بیشتر در راستای ثبت شرکت لهستان، افتتاح رستوران است. یک رستوران خوب و باکیفیت، می‌تواند مشتریان داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود جلب و جذب کند. در صورتی که درآمد یک رستوران خوب باشد و سرمایه گذار بتواند نشان دهد که مردم از این رستوران استقبال می‌کنند، می‌تواند اقامت لهستان را هم بگیرد.

امروزه یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ها، آنهایی هستند که غذای کشور خودشان را طبخ می‌کنند. چنین سرمایه گذارانی به دلیل خلاقیت و نوآوری که به خرج می‌دهند، می‌توانند به درآمد و سود خوبی برسند و از این طریق توریست‌های زیادی را جذب کنند و در نهایت اقامت لهستان را بگیرند.

در صورتی که به دنبال ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق راه اندازی رستوران هستید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و از متخصصان ما برای رسیدن به اهداف خود کمک بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

صنعت غذا، یک زمینه عالی برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights